„Age of Conan” przeżywa drugą młodość


Szczerze pisząc, nie jestem w żadnym stopniu zaskoczony tą informacją. „Age of Conan” to naprawdę interesująca i niebywale klimatyczna produkcja, która, przynajmniej w pierwszych godzinach rozgrywki, potrafi skraść serce nawet największego sceptyka gier MMORPG. Dobrze, że Funcom poszedł w końcu po rozum do głowy i zdecydował się na zniesienie opłat abonamentowych, co od dłuższego czasu radzili mu różnoracy eksperci. No, ale oczywiście Skandynawowie początkowo chcieli być mądrzejsi i po fatalnym falstarcie tego tytułu, strasznie się ociągali z wprowadzeniem darmowej wersji, mimo że gwarantowała ona sukces finansowy. Ślepi głupcy.

age of conan

Szczęśliwie, dumny Conan wreszcie wyszedł na prostą i tylko jego bruzda wisielcza świadczy o tym, jak blisko było do tragedii. Jakby na to jednak nie patrzeć, Hyboria przeżywa teraz swój „boom” i po jej mrocznych zakamarkach pałęta się coraz więcej graczy. Wyniki mówią same za siebie – 300 tysięcy nowych użytkowników i podwojenie dochodów generowanych przez grę.

„Pracujemy ciężko, aby pokazać, że oferujemy jedno z najlepszych i najbardziej niezwykłych doświadczeń na rynku MMO. Naszym priorytetem jest dostarczenie jeszcze większej ilości treści i doznań dla graczy, począwszy od filmowego „Adventure Pack”, który zostanie wydany w najbliższej przyszłości!” – skomentował całe zdarzenie zachwycony Craig Morrison, główny producent „Age of Conan”.

Natomiast Trond Arne Aas, prezes Funcomu, zdradził, iż liczba osób decydujących się na opłacanie kont „premium” zwiększa się z dnia na dzień i jest to „niebywale pozytywna” liczba.

Cóż, powinszować sukcesu i czekam na kolejne dobre wieści płynące z tego obozu. „Age of Conan” jest grą o niebywałym potencjale i byłbym wielce nieukontentowany, gdyby trafił on na śmietnik wirtualnej historii.

Odpowiedz
Nie dziwi wzrost użytkowników, chociaż mnie gra trochę zniechęciła na początku. Pewnie dlatego, że lubię grzebać przy swojej postaci, ustalać wygląd, parametry a wersja darmowa ogranicza dostęp do ciekawszych klas. Wolałbym, żeby w takich grach konto VIP dawało dostęp do ciekawych obszarów napakowanych dobrymi (nie do sprzedania) przedmiotami niż mi ograniczać wybór na początku. Z tego samego powodu porzuciłem D&D Online - drowa trzeba było wykupić.
Znalazłem jedyne źródło i cel wszelkiej racji
Odpowiedz
Czyli gra zaroi się od noobów, dzieciaków i nie będzie miała nic ciekawego do zaoferowania jak większość "darmowych" MMORPG.
Będą inwestować w płatne rzeczy, a bezpłatny content będzie stał w miejscu. Wielkie mi co. Wolę już abonament i mieć porządny support i zapewniony rozwój gry na wszystkich szczeblach.





Odpowiedz
Co to są "opały abonamentowe"? ;-)

To tak zwany czeski błąd, który mój nowy Word niecnie wykorzystał Dziękuję, dobry człowieku. - Tokar
Odpowiedz
Toker wiemy, że jesteś zakochany w AoC, ale nie ukrywajmy AoC to zmarnowany potencjał, mogłabyć to super gra, a wyszła nie wiadomo co.
Odpowiedz
Masz zwichrowaną opinię Frey, bo grałeś w tę grę zaraz po premierze Wtedy faktycznie dość mocno ssała pałkę, ale Funcom wyciągnął jakieś konstruktywne wnioski i naprawił lwią część kwasów trawiących "Age of Conan", polewając to obficie nową zawartością. Nie jest idealnie, ale można pograć
Odpowiedz
Zawsze chciałem usłyszeć co jest nie tak w Conanie, od osób które w niego nie grają.
Odpowiedz
Może mam skrzywioną opinie, bo po prostu czuje się przez Funcom oszukany i tyle i nic tego nie zmieni.
Odpowiedz
← Nowości

„Age of Conan” przeżywa drugą młodość - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...