[Planescape: Torment] Opowieści o Udręce – część 1

Bardzo fajny wywiad, wielkie dzięki za jego przetłumaczenie, Medivh Aż dziw, że nikt jeszcze nie komentował... brak fanów P:T, czy co?

Tylko dwie kwestie: po pierwsze, na samym początku już w wersji angielskiej jest błąd, który został też powielony tutaj (i to w obu częściach wywiadu).

Cytat

Brother None, zabierze nas na retrospektywną wycieczkę z Głównym Projektantem Chrisem Avellonem i „drugim projektantem” - Chrisem McCombem
Oczywiście powinno być Colinem McCombem.

Druga sprawa to pytanie: skąd takie dziwne screeny? Niektóre wyglądają jakby były na kodach (których przecież, poza Księgą Oszustw, w Tormencie nie ma ), albo z jakiejś nieostatecznej wersji testowej. Bo jakim cudem Bezimienny ma towarzyszy w Fortecy?
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


Odpowiedz
Dzięki za wytknięcie błędu, musiałem jeszcze zaspany być, jak zaczynałem tłumaczyć, że taką oczywistość przeoczyłem

A screeny robiłem ja. Prosta sprawa - na gwałt potrzebujesz ekranostrzałów, a jedyne sejwy, jakie masz, pochodzą z Fortecy (gdzie, jak słusznie wskazałeś, jesteś sam) albo z Kostnicy przed wejściem do Fortecy. No to bierzesz Księgę Oszustw i jedziesz teleportację po różnych zakątkach uniwersum, cykając słit focie po drodze

Mi w wywiadzie szalenie podoba się wyjaśnienie, jak odwrócili całą stereotypową otoczkę cRPG do góry nogami (druga część wywiadu).


Tonari no Totoro!
Odpowiedz

Cytat

No to bierzesz Księgę Oszustw i jedziesz teleportację po różnych zakątkach uniwersum

O, nie wiedziałem że Księgą da się robić takie coś - w sumie nigdy z niej nie korzystałem. Ale skoro już przeszło się Tormenta nie raz i nie dwa, to może nadszedł czas na zabawę czitami Dopiero teraz rzuciłem okiem na artykuł o Księdze Oszustw, no, no... będzie się działo!
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


Odpowiedz
← Artykuły

[Planescape: Torment] Opowieści o Udręce – część 1 - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...