Przejrzałem przykładnie podpadające tematy i nie znalazłem, więc zakładam nowy. Pewne duble nieuniknione.
Czyżby nikt nie wpadł na pomysł postaci którą najlepiej mi się grało?
Kensai- mag doczekał się osobnego tematu. Nawiasem mówiąc topory, a właściwie toporki, umożliwiają ominięcie ograniczeń kensaia co do broni dystansowych bez utraty trako. Rewelacyjny toporek +3 dostępny dla praworządnych dobrych postaci już w mieście. Koniec dubla.
Moją najlepszą postacią był kapłan, złamany na 12 poziomie na wojownika. Taki super- paladyn. Świetny atak i obrażenia, specjalizacja w broni, klasa pancerza, dostęp do czarów 6 poziomu, wystarczy- słuszna magia, prawdziwe widzenie + wezwanie boskiej mocy dla podniesienia wartości cech. Dobre rzuty obronne. Żadne sztuczki ani dziwne mikstury nie były potrzebne.
Druga postać już jest- niedoceniany Haerdalis. Dobry zestaw czarów defensywnych + przemiana Tensera- wymiata. W dodatku bierzemy- użycie dowolnego przedmiotu i ulepszoną pieśń. Mamy od razu najlepszą. Chronić przed strachem, a zwłaszcza urokami, bo rozwali całą drużynę.
Czyżby nikt nie wpadł na pomysł postaci którą najlepiej mi się grało?
Kensai- mag doczekał się osobnego tematu. Nawiasem mówiąc topory, a właściwie toporki, umożliwiają ominięcie ograniczeń kensaia co do broni dystansowych bez utraty trako. Rewelacyjny toporek +3 dostępny dla praworządnych dobrych postaci już w mieście. Koniec dubla.
Moją najlepszą postacią był kapłan, złamany na 12 poziomie na wojownika. Taki super- paladyn. Świetny atak i obrażenia, specjalizacja w broni, klasa pancerza, dostęp do czarów 6 poziomu, wystarczy- słuszna magia, prawdziwe widzenie + wezwanie boskiej mocy dla podniesienia wartości cech. Dobre rzuty obronne. Żadne sztuczki ani dziwne mikstury nie były potrzebne.
Druga postać już jest- niedoceniany Haerdalis. Dobry zestaw czarów defensywnych + przemiana Tensera- wymiata. W dodatku bierzemy- użycie dowolnego przedmiotu i ulepszoną pieśń. Mamy od razu najlepszą. Chronić przed strachem, a zwłaszcza urokami, bo rozwali całą drużynę.