Od kilku dni wiadome było, że 18 listopada „Wiedźmin 2” będzie na ustach wszystkich mediów branżowych. Jesienna konferencja miała rzucić kilka smakowitych faktów związanych z tym tytułem oraz skutecznie podgrzać atmosferę przed uroczystym odpaleniem zamówień przedpremierowych. Choć z tym pierwszym było dość kiepsko (przez przecieki jakie wypłynęły przed konferencją oraz stare materiały), to w przypadku punktu drugiego CD Projekt odniósł sukces (numerowane egzemplarze Edycji Kolekcjonerskiej rozeszły się po osiemnastu minutach).
Szerszą relację, wszystkie szczegóły i smaczki oraz nasze wrażenia z konferencji, postaramy się zamieścić jutro (bo dziś jesteśmy już zwyczajnie padnięci – wiemy, leniwe z nas świnie), ale jest jeszcze coś o czym warto napomknąć. Otóż grę można już zamawiać na różnych platformach dystrybucyjnych (m.in. Steam, GOG) i sęk w tym, że na tej należącej do Valve podano wstępne, sugerowane wymagania sprzętowe drugiej części „Wiedźmina”. Zainteresowani? Pewnie, że tak.
- System: Windows XP/Vista
- Procesor: Intel Core 2 Duo 2,2 GHz lub podobny AMD
- Pamięć: 1 GB dla XP, 2 GB dla Visty
- Karta graficzna: GeForce 8800 512 VR lub podobna ATI
- Miejsce na dysku: 8 GB + kolejne 8 GB na dodatkową zawartość.
Data premiery została wyznaczona na 17 maja 2011 roku. Gra trafi na półki sklepowe w pełnej polskiej wersji językowej oraz w dwóch wydaniach – premium (120 zł., w jego skład wejdzie: gra, soundtrack, mapa świata, film "Making of", pamflet Jaskra wraz z przeklętą monetą, instrukcja, przewodnik i dwie papierowe figurki) oraz kolekcjonerskim (229 zł., którego zawartość poznaliśmy z grubsza wczoraj).