„Wiedźmin 2” – sugerowane wymagania sprzętowe - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
Chcecie logicznych dowodów no to już:
- karta graficzna zawyżona sporo.
8800 z 512 RAM - wolne żarty. Po pierwsze 512 RAM jest potrzebne wyłącznie do HD tj. dla niewtajemniczonych rozdzielczości od 1280x1024 wzwyż.
Modele technologicznie wyższe takie jak 9500, 9600 są daleko w tyle za 8800 CHOCIAŻBY Z 256 MB RAMU. A zatem jak z tych wymagań wynika gra nie powinna się na nich uruchomić. Argument zupełnie bez sensu z punktu widzenia technicznego. Do uruchomienia gry potrzeba takich funkcji karty jak: wersja obsługiwanych shaderów, ilość pamięci. Reszta parametrów karty wpływa wyłącznie na wydajność gry, a nie na jej uruchomienie.
- Procesor też moim zdaniem zawyżony wyraźnie. Jest napisane Core 2 Duo, a nawet na swoim PIV 64-bitowym z 2M Cache odpalam nowe gry. Więc szczerze wątpie w to, żeby gra się nie uruchomiła chociażby na P D EE, który swoją wydajnością miażdży niskiej klasy Core 2 Duo, już nie mówiąc o OC.
Tak więc widać na oko, że te wymagania są podane dla szarego Kowalskiego, który zaraz poleci do sklepu bo mu kto powiedział, że gra się nie uruchomi.
Tyle w temacie. Wymagania te nie są takie straszne.
Od kilku dni wiadome było, że 18 listopada „Wiedźmin 2” będzie na ustach wszystkich mediów branżowych. Jesienna konferencja miała rzucić kilka smakowitych faktów związanych z tym tytułem oraz skutecznie podgrzać atmosferę przed uroczystym odpaleniem zamówień przedpremierowych. Choć z tym pierwszym było dość kiepsko (przez przecieki jakie wypłynęły przed konferencją oraz stare materiały), to w przypadku punktu drugiego CD Projekt odniósł sukces (numerowane egzemplarze Edycji Kolekcjonerskiej rozeszły się po osiemnastu minutach).
Szerszą relację, wszystkie szczegóły i smaczki oraz nasze wrażenia z konferencji, postaramy się zamieścić jutro (bo dziś jesteśmy już zwyczajnie padnięci – wiemy, leniwe z nas świnie), ale jest jeszcze coś o czym warto napomknąć. Otóż grę można już zamawiać na różnych platformach dystrybucyjnych (m.in. Steam, GOG) i sęk w tym, że na tej należącej do Valve podano wstępne, sugerowane wymagania sprzętowe drugiej części „Wiedźmina”. Zainteresowani? Pewnie, że tak.
- System: Windows XP/Vista
- Procesor: Intel Core 2 Duo 2,2 GHz lub podobny AMD
- Pamięć: 1 GB dla XP, 2 GB dla Visty
- Karta graficzna: GeForce 8800 512 VR lub podobna ATI
- Miejsce na dysku: 8 GB + kolejne 8 GB na dodatkową zawartość.
Data premiery została wyznaczona na 17 maja 2011 roku. Gra trafi na półki sklepowe w pełnej polskiej wersji językowej oraz w dwóch wydaniach – premium (120 zł., w jego skład wejdzie: gra, soundtrack, mapa świata, film "Making of", pamflet Jaskra wraz z przeklętą monetą, instrukcja, przewodnik i dwie papierowe figurki) oraz kolekcjonerskim (229 zł., którego zawartość poznaliśmy z grubsza wczoraj).