Przewidywany czas pokonania dystansu pomiędzy "obecna lokalizacja" - "Mos Ila": ok. 25 minut tempem marszowym.
Sesja Al-Mahdiego
Analiza: Samotny marsz ku ludzkiej osadzie, bez osłony oraz dystansowej broni osobistej może być niebezpieczny.
Zapytanie: Czy w pomieszczeniu znajduje się materiał, z którego można wykonać obszerny płaszcz?
Zapytanie #2: Czas potrzebny na przebycie do Mos Ila unikając najczęściej używanych szlaków.
Zapytanie: Czy w pomieszczeniu znajduje się materiał, z którego można wykonać obszerny płaszcz?
Zapytanie #2: Czas potrzebny na przebycie do Mos Ila unikając najczęściej używanych szlaków.
Zapytanie - odpowiedź: Pozytywna. Materiał pierwszy - dwa długie płaszcze, zwinięte, identyczne z posiadanym przez obiekt "Zhaff - nabywca". Materiał drugi - koc okrywający prowizoryczne łóżko.
Zapytanie #2 - odpowiedź: ok. 25 minut tempem marszowym (nie stwierdzono "najczęściej uczęszczanych szlaków" w obrębie obszaru / osady / miasta / planety. Okolica klasyfikowalna ludzkim określeniem "zadupie".
Zapytanie #2 - odpowiedź: ok. 25 minut tempem marszowym (nie stwierdzono "najczęściej uczęszczanych szlaków" w obrębie obszaru / osady / miasta / planety. Okolica klasyfikowalna ludzkim określeniem "zadupie".
Rozpocząłeś marsz po trudnym, nieprzystępnym terenie, starając się optymalizować wydatek energii i na bieżąco dostosowywać operacje do temperatury otoczenia. Gdy pokonałeś połowę dystansu, na horyzoncie zarejestrowałeś zbliżający się z dużą prędkością obiekt.
Obiekt w polu widzenia: ścigacz
Typ: 71 - WZ
Prędkość: 221 km/h
Kierowca:... zoom x4... Obiekt "nabywca" / "Zhaff"
Obiekt w polu widzenia: ścigacz
Typ: 71 - WZ
Prędkość: 221 km/h
Kierowca:... zoom x4... Obiekt "nabywca" / "Zhaff"
Zapytanie - odpowiedź: 1800 - 1650 metrów i maleje... 1700 - 1550 metrów i maleje....
Zapytanie #2 - odpowiedź: nie zlokalizowano osłony.
Zapytanie #3 - odpowiedź: stwierdzono widoczne ślady przemieszczenia.
Gdy odległość od obiektu "Zhaff" spadła do 1000 metrów zarejestrowałeś, jak Zhaff spada z pojazdu, który przez chwilę sunie jeszcze na przód, powoli wytracając prędkość by stanąć w miejscu. Podobnie jak kierowca, który odbijał się od kolejnych zasp i powoli wytracał prędkość, by opaść bezwładnie na piach.
Zapytanie #2 - odpowiedź: nie zlokalizowano osłony.
Zapytanie #3 - odpowiedź: stwierdzono widoczne ślady przemieszczenia.
Gdy odległość od obiektu "Zhaff" spadła do 1000 metrów zarejestrowałeś, jak Zhaff spada z pojazdu, który przez chwilę sunie jeszcze na przód, powoli wytracając prędkość by stanąć w miejscu. Podobnie jak kierowca, który odbijał się od kolejnych zasp i powoli wytracał prędkość, by opaść bezwładnie na piach.
Zapytanie - odpowiedź: nie zarejestrowano zewnętrznych przyczyn wypadku / czynników naturalnych / ingerencji osób trzecich.
Sugerowana przyczyna wypadku: przyczyna o podłożu fizjologicznym obiektu "Zhaff".
Nie zarejestrowano obecności złożonych form życia w promieniu 500 metrów (wyjątek - obiekt "Zhaff")
Sugerowana przyczyna wypadku: przyczyna o podłożu fizjologicznym obiektu "Zhaff".
Nie zarejestrowano obecności złożonych form życia w promieniu 500 metrów (wyjątek - obiekt "Zhaff")
Po określeniu odległości i wykonaniu manewru stwierdziłeś, że obiekt "Zhaff" nie zamierza obracać przeciw tobie jakichkolwiek umiejętności, ani niczego w ogóle. Jego pokryta piachem, lekko zakrwawiona w wyniku upadku twarz i płytki, nierówny oddech zdradzały, że jest w stanie nieprzytomności i bardzo dalekiej od optymalnej kondycji fizycznej.
Manewr: Zabrać miecze świetlne oraz holocorn, wcześniej skanując je w poszukiwaniu urządzeń namierzających.
Analiza: Karty płatnicze standardowo są wyposażone w urządzenia śledzące. Jeśli istnieje możliwość zmiany obecnego położenia karty, ustalić ją na miejsce, do którego przybyto z Obiektem: "Nabywca" i zabrać kartę. Może być użytecznym środkiem służącym improwizacji.
Manewr: Wykonać cięcie, miecz świetlny, górny region kręgosłupa obiektu: "Nabywca" przerywając czynności życiowe.
Złośliwy komentarz: Byłem wart znacznie więcej.
Manewr: Umieścić zdobyte przedmioty w komorze udowej.
Po kolejnym skanie okolicy, w przypadku niezakłóconej kolejności działania, obsadzić skuter zmarłego i okrężną drogą ruszyć do Mos Ila.
Zastrzeżenie: Nie korzystać z trasy, którą nadjeżdżał obiekt: "Nabywca".
Analiza: Karty płatnicze standardowo są wyposażone w urządzenia śledzące. Jeśli istnieje możliwość zmiany obecnego położenia karty, ustalić ją na miejsce, do którego przybyto z Obiektem: "Nabywca" i zabrać kartę. Może być użytecznym środkiem służącym improwizacji.
Manewr: Wykonać cięcie, miecz świetlny, górny region kręgosłupa obiektu: "Nabywca" przerywając czynności życiowe.
Złośliwy komentarz: Byłem wart znacznie więcej.
Manewr: Umieścić zdobyte przedmioty w komorze udowej.
Po kolejnym skanie okolicy, w przypadku niezakłóconej kolejności działania, obsadzić skuter zmarłego i okrężną drogą ruszyć do Mos Ila.
Zastrzeżenie: Nie korzystać z trasy, którą nadjeżdżał obiekt: "Nabywca".
Manewr: Wykonać cięcie, miecz świetlny, górny region kręgosłupa obiektu: "Nabywca" przerywając czynności życiowe.
Poprawka do scenariusza działania:
Sugerowany skrypt poznawczy: improwizacja - obiekt "nabywca" utrzymany przy życiu stanowi większą wartość taktyczno-przetargową niż pozbawiony funkcji życiowych.
Uzasadnienie / analiza logiczna:
Obecny stan obiektu "nabywca" / "Zhaff" uniemożliwia mu ingerencję w działania jednostki HK.
Sugerowana modyfikacja scenariusza:
- pozostawienie obiektu "Zhaff" w poprzednim miejscu pobytu (jaskinia)
- podtrzymanie podstawowych funkcji życiowych
- udanie się do lokacji "Mos Ila".
Obiekt "Zhaff" jako istota oparta na węglu, pozostawiony bez środków do obrony i dokonywania transakcji, pod wpływem środków farmakologicznych dostępnych w lokacji "jaskinia" pozostanie w pełni zależny od jednostki HK.
Poprawka do scenariusza działania:
Sugerowany skrypt poznawczy: improwizacja - obiekt "nabywca" utrzymany przy życiu stanowi większą wartość taktyczno-przetargową niż pozbawiony funkcji życiowych.
Uzasadnienie / analiza logiczna:
Obecny stan obiektu "nabywca" / "Zhaff" uniemożliwia mu ingerencję w działania jednostki HK.
Sugerowana modyfikacja scenariusza:
- pozostawienie obiektu "Zhaff" w poprzednim miejscu pobytu (jaskinia)
- podtrzymanie podstawowych funkcji życiowych
- udanie się do lokacji "Mos Ila".
Obiekt "Zhaff" jako istota oparta na węglu, pozostawiony bez środków do obrony i dokonywania transakcji, pod wpływem środków farmakologicznych dostępnych w lokacji "jaskinia" pozostanie w pełni zależny od jednostki HK.
Sprzeczność.
Obiekt "Zhaff" pozostawiony w znanym miejscu pobytu jest zbyt mocno wystawiony na ingerencję z zewnątrz.
Ponowna analiza sytuacji.
Wprowadzić poprawki do improwizacji. Na czas analizy wstrzymać się z realizacją pierwotnych poleceń.
Zapytanie: Mos Ila jako baza operacyjna posiada również bezpieczne kryjówki. Przeanalizować plan osady w poszukiwaniu takiego miejsca. Połączyć się z siecią i sprawdzić oferty wynajmu/sprzedaży lokalizacji w Mos Isla. Wylistować obiekty, które najbardziej nadadzą się do realizacji planu improwizowanego.
Analiza: Trzymanie obiektu: "Zhaff" przy życiu w bezpiecznym miejscu może być zdecydowanie bardziej logicznym posunięciem. Przydatność obiektu: "Zhaff" została niedoceniona.
Zapytanie: Przeanalizować listę środków farmakologicznych służących jako inhibitor zjawiska: "Moc".
Analiza: Jeśli obiekt: "Zhaff" potrafi posługiwać się zjawiskiem: "Moc", jego umiejętności powinny zostać stłumione, lub usunięte. Możliwe scenariusze:
1. Usunięcie kończyn, umożliwiające całkowitą kontrolę nad obiektem.
2. Inhibicja farmakologiczna.
Obiekt "Zhaff" pozostawiony w znanym miejscu pobytu jest zbyt mocno wystawiony na ingerencję z zewnątrz.
Ponowna analiza sytuacji.
Wprowadzić poprawki do improwizacji. Na czas analizy wstrzymać się z realizacją pierwotnych poleceń.
Zapytanie: Mos Ila jako baza operacyjna posiada również bezpieczne kryjówki. Przeanalizować plan osady w poszukiwaniu takiego miejsca. Połączyć się z siecią i sprawdzić oferty wynajmu/sprzedaży lokalizacji w Mos Isla. Wylistować obiekty, które najbardziej nadadzą się do realizacji planu improwizowanego.
Analiza: Trzymanie obiektu: "Zhaff" przy życiu w bezpiecznym miejscu może być zdecydowanie bardziej logicznym posunięciem. Przydatność obiektu: "Zhaff" została niedoceniona.
Zapytanie: Przeanalizować listę środków farmakologicznych służących jako inhibitor zjawiska: "Moc".
Analiza: Jeśli obiekt: "Zhaff" potrafi posługiwać się zjawiskiem: "Moc", jego umiejętności powinny zostać stłumione, lub usunięte. Możliwe scenariusze:
1. Usunięcie kończyn, umożliwiające całkowitą kontrolę nad obiektem.
2. Inhibicja farmakologiczna.
Zapytanie - odpowiedź (dostęp do rdzenia pamięci): Ta jednostka zdobyła trzy lokacje o charakterze "bezpieczna kryjówka" w Mos Ila.
Lokalizacja: obiekt nr 1 - opuszczony magazyn, wschodnie obrzeża osady / obiekt nr 2 - zajęty poprzez eksterminację poprzedniego właściciela budynek mieszkalny, centrum osady / obiekt nr 3 - nieużywana stacja paliw, zachodnie obrzeża osady, bezpośrednio sąsiedztwo portu kosmicznego
Zapytanie - odpowiedź: lista środków farmakologicznych
Obecny stan obiektu "Zhaff" pozwala przypuszczać z 70% pewnością, iż do organizmu obiektu wprowadzono neurotoksynę, letalnie paraliżującą układ nerwowy.
Znane / dostępne odtrutki: neurotoksyna z gruczołu jadowego kinratha (substancja silnie trująca, neutralizująca inne toksyny).
Lokalizacja - zarejestrowano w poprzednim miejscu pobytu "jaskinia"
Analiza:
Scenariusz nr 1 - usunięcie kończyn skutecznie uniemożliwi obiektowi "Zhaff" podjęcie jakichkolwiek działań. Jednocześnie istnieje wysokie (ok. 75%) ryzyko, że obiekt nie przeżyje wykonania tego scenariusza. Dodatkowy czynnik niepożądany - nieznany wpływ działającej neurotoksyny na krzepliwość krwi.
Scenariusz nr 2 - inhibicja farmakologiczna umożliwi zneutralizowanie neurotoksyny działającej w organizmie obiektu. Jednocześnie istnieje ok. 50% ryzyko wystąpienia letalnego wstrząsu anafilaktycznego po wprowadzeniu przeciwtoskyny "jad kinratha". W wypadku przetrwania przez obiekt wykonania scenariusza, pozostanie on niezdolny do jakichkolwiek działań przez 72-96 godzin.
Lokalizacja: obiekt nr 1 - opuszczony magazyn, wschodnie obrzeża osady / obiekt nr 2 - zajęty poprzez eksterminację poprzedniego właściciela budynek mieszkalny, centrum osady / obiekt nr 3 - nieużywana stacja paliw, zachodnie obrzeża osady, bezpośrednio sąsiedztwo portu kosmicznego
Zapytanie - odpowiedź: lista środków farmakologicznych
Obecny stan obiektu "Zhaff" pozwala przypuszczać z 70% pewnością, iż do organizmu obiektu wprowadzono neurotoksynę, letalnie paraliżującą układ nerwowy.
Znane / dostępne odtrutki: neurotoksyna z gruczołu jadowego kinratha (substancja silnie trująca, neutralizująca inne toksyny).
Lokalizacja - zarejestrowano w poprzednim miejscu pobytu "jaskinia"
Analiza:
Scenariusz nr 1 - usunięcie kończyn skutecznie uniemożliwi obiektowi "Zhaff" podjęcie jakichkolwiek działań. Jednocześnie istnieje wysokie (ok. 75%) ryzyko, że obiekt nie przeżyje wykonania tego scenariusza. Dodatkowy czynnik niepożądany - nieznany wpływ działającej neurotoksyny na krzepliwość krwi.
Scenariusz nr 2 - inhibicja farmakologiczna umożliwi zneutralizowanie neurotoksyny działającej w organizmie obiektu. Jednocześnie istnieje ok. 50% ryzyko wystąpienia letalnego wstrząsu anafilaktycznego po wprowadzeniu przeciwtoskyny "jad kinratha". W wypadku przetrwania przez obiekt wykonania scenariusza, pozostanie on niezdolny do jakichkolwiek działań przez 72-96 godzin.
Reguła prawdopodobieństwa i zasady logiki wyraziły się jasno.
Plan działania:
1. Przenieść obiekt na skuter, przykryć jego własnym płaszczem tak, by nie był widoczny.
2. Wrócić do jaskini, pozyskać substancję będącą odtrutką.
3. Wyruszyć w kierunku kryjówki numer 2. Budynek mieszkalny, centrum osady. Pytającym tłumaczyć, że obiekt: "Zhaff" nadużył substancji odurzających.
4. Doprowadzić do skutecznego wyleczenia celu, stosując odtrutkę oraz antybiotyki wzmacniające jego układ immunologiczny.
Wykonać... Teraz.
Plan działania:
1. Przenieść obiekt na skuter, przykryć jego własnym płaszczem tak, by nie był widoczny.
2. Wrócić do jaskini, pozyskać substancję będącą odtrutką.
3. Wyruszyć w kierunku kryjówki numer 2. Budynek mieszkalny, centrum osady. Pytającym tłumaczyć, że obiekt: "Zhaff" nadużył substancji odurzających.
4. Doprowadzić do skutecznego wyleczenia celu, stosując odtrutkę oraz antybiotyki wzmacniające jego układ immunologiczny.
Wykonać... Teraz.