Co sądzicie o tej pozycji?? Dla mnie jest fajna choć trochę za prosta i liniowa.
Siege of Avalon
Kiedy wiosenne słońce roztopiło ostatnie śniegi, armia Koalicji Euralskiej dotarła do Oriamu. Oddziały ruszyły w głąb lądu, gdzie doszło do starcia z wojskami Mithrasa - była to jego pierwsza klęska. Wydarzenia te rozegrały się w pobliżu kopalni, należących do krasnoludów.
W tej sytuacji władcy Siedmiu Królestw uświadomili sobie konieczność posiadania dobrego punktu strategicznego, z którego można by prowadzić wojnę. Przeznaczyli ogromne środki na wybudowanie w tym miejscu silnej twierdzy. Karły, wdzięczne za uratowanie ich kopalni, zaoferowały swą pomoc przy wznoszeniu murów cytadeli. Miała ona stanąć w pobliżu rzeki Voel, na wzniesieniu, powyżej ruin starożytnego miasta.
Mithras został zaskoczony siłą kontrataku. Wycofał swoje wojska, by przygotować się do długiej i zaciętej bitwy. Latem 243 roku budowa twierdzy została zakończona. Nazwano ją Avalon - Królewską Twierdzą. Mithras nie tracił cennego czasu. Wzmocnił swoje wojsko żołnierzami z trzech klanów z dalekiego wschodu. Wiosną 247 roku jego oddziały posunęły się znacznie w kierunku Oriam. Wkrótce po tym w Taberland wybuchła wojna domowa. Tamtejsze siły zbrojne zostały zaangażowane do zażegnania sporów we własnym kraju. Dlatego też pomoc, jakiej spodziewali się obrońcy Oriamu ze strony Taberlandu, nie nadchodziła. Sami nie byli w stanie odeprzeć ataku wroga. Był to początek strasznej ofensywy Ahoulów. Do wiosny 248 roku Sha'houlowie zdobyli już wschodnie tereny Oriam. Osłabione siły zachodnie również nie zdołały przeciwstawić się potędze Ahoulów. Mithras zaczął coraz bardziej napierać na avalon, podporządkowując sobie wciąż nowe obszary...
-Jedna z największych produkcji w historii gier RPG
-Pełna polska wersja językowa
-Ponad 1000 stron dialogów
-800 przedmiotów
-100 rozbudowanych questów
-Zróżnicowane rasy 300 interaktywnych postaci biorących udział w rozgrywce
-System walki podobny do Diablo
-Możliwość tworzenia swojej postaci z szeregu umiejętności, które wzrastają w miarę zdobywania doświadczenia
-6 rozdziałów, z których każdy to oddzielna przygoda, jednak wszystkie tworzą ogromną całość
-Przepełniony magią świat gry
-Oryginalna i pełna zwrotów linia fabularna
-Wyjątkowo olbrzymie środowisko gry
-Możliwość podróżowania w towarzystwie czterech członków drużyny
-Fantastyczny klimat gry
(Informacje pochodzą z pudełka gry)
W tej sytuacji władcy Siedmiu Królestw uświadomili sobie konieczność posiadania dobrego punktu strategicznego, z którego można by prowadzić wojnę. Przeznaczyli ogromne środki na wybudowanie w tym miejscu silnej twierdzy. Karły, wdzięczne za uratowanie ich kopalni, zaoferowały swą pomoc przy wznoszeniu murów cytadeli. Miała ona stanąć w pobliżu rzeki Voel, na wzniesieniu, powyżej ruin starożytnego miasta.
Mithras został zaskoczony siłą kontrataku. Wycofał swoje wojska, by przygotować się do długiej i zaciętej bitwy. Latem 243 roku budowa twierdzy została zakończona. Nazwano ją Avalon - Królewską Twierdzą. Mithras nie tracił cennego czasu. Wzmocnił swoje wojsko żołnierzami z trzech klanów z dalekiego wschodu. Wiosną 247 roku jego oddziały posunęły się znacznie w kierunku Oriam. Wkrótce po tym w Taberland wybuchła wojna domowa. Tamtejsze siły zbrojne zostały zaangażowane do zażegnania sporów we własnym kraju. Dlatego też pomoc, jakiej spodziewali się obrońcy Oriamu ze strony Taberlandu, nie nadchodziła. Sami nie byli w stanie odeprzeć ataku wroga. Był to początek strasznej ofensywy Ahoulów. Do wiosny 248 roku Sha'houlowie zdobyli już wschodnie tereny Oriam. Osłabione siły zachodnie również nie zdołały przeciwstawić się potędze Ahoulów. Mithras zaczął coraz bardziej napierać na avalon, podporządkowując sobie wciąż nowe obszary...
-Jedna z największych produkcji w historii gier RPG
-Pełna polska wersja językowa
-Ponad 1000 stron dialogów
-800 przedmiotów
-100 rozbudowanych questów
-Zróżnicowane rasy 300 interaktywnych postaci biorących udział w rozgrywce
-System walki podobny do Diablo
-Możliwość tworzenia swojej postaci z szeregu umiejętności, które wzrastają w miarę zdobywania doświadczenia
-6 rozdziałów, z których każdy to oddzielna przygoda, jednak wszystkie tworzą ogromną całość
-Przepełniony magią świat gry
-Oryginalna i pełna zwrotów linia fabularna
-Wyjątkowo olbrzymie środowisko gry
-Możliwość podróżowania w towarzystwie czterech członków drużyny
-Fantastyczny klimat gry
(Informacje pochodzą z pudełka gry)
Fajna giera choć trochę nudna, zbyt łatwa, liniowa. Ma też plusy. Wersja polska jest rzeczywiście dopracowana (choc nie do końca). Niestety dialogi się powtarzają. No i jest trochę tych błędów, ale plusów też jest sporo. Grafika nawet ładna. Moja ocena gry to 4-/6. Warto w nią pograć choćby z ciekawości.
Ja od siebie dodam że gra posiada dobrze odwzorowaną sprawę ze zbroją. Pozatym kiedyś ją sprzedawali za 45 złociszy. I można z neta ściągać do niej kolejne rozdziały. Tak jak powiedział przedmówca nie jest jakieś to wielkie dzieło, ale nie jest takie złe i nic nie szkodzi się z nim zapoznać