Temat zakładam z czystej ciekawości. Jak rozwijacie swojego maga w trakcie gry w DA, czyli w jakie czary inwestujecie punkty.
Ja osobiście lubię magię Żywiołów (ogień, lód, trochę elektryczność... ziemia nie przypadła mi do gustu). Dwa najważniejsze czary: Kula Ognia + Stożek Zimna (dodatkowo + do broni), w niektórych sytuacjach czary typu Zamieć czy Ognista Burza (przy dłuższych walkach z większymi grupami archerów i magów).
Jeśli nie mam Wynne w teamie, koniecznie biorę pierwszy czar leczenia, a jako specjalizacje Uzdrowiciela Dusz dla Grupowego Uzdrowienia i Wskrzeszania. Z Entropii drzewko paraliżu.
Ja osobiście lubię magię Żywiołów (ogień, lód, trochę elektryczność... ziemia nie przypadła mi do gustu). Dwa najważniejsze czary: Kula Ognia + Stożek Zimna (dodatkowo + do broni), w niektórych sytuacjach czary typu Zamieć czy Ognista Burza (przy dłuższych walkach z większymi grupami archerów i magów).
Jeśli nie mam Wynne w teamie, koniecznie biorę pierwszy czar leczenia, a jako specjalizacje Uzdrowiciela Dusz dla Grupowego Uzdrowienia i Wskrzeszania. Z Entropii drzewko paraliżu.