Lód, elektryczność, glify i klątwy
Wasi Magowie - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
Magia żywiołów i ducha. Tak jak sosna ogień, lód, elektryczność i niektóre zakęcia ducha. Ze stworzenia tylko pierwszy rząd od góry. Entropii nie rozwijałem w ogóle.
Popieram Ati. Magia ducha jest potężna, szczególnie Uderzenie many, jeden cios i po przeciwniku. Do tego Miażdżące więzienie.
Poza tym inwestuję również w Stworzenie - glify odpowiednio zastosowane są bardzo silne. Magia żywiołów wydaje mi się taka oklepana już i zwykle bazująca na jak największych obrażeniach, dlatego jej nie wybrałem, lubię się wyróżniać. Ze sfery entropii korzystałem głównie z klątw.
Poza tym inwestuję również w Stworzenie - glify odpowiednio zastosowane są bardzo silne. Magia żywiołów wydaje mi się taka oklepana już i zwykle bazująca na jak największych obrażeniach, dlatego jej nie wybrałem, lubię się wyróżniać. Ze sfery entropii korzystałem głównie z klątw.
Entropia i Duch z Wyssaniem Życia i Miażdżącym Więzieniem na czele
Temat zakładam z czystej ciekawości. Jak rozwijacie swojego maga w trakcie gry w DA, czyli w jakie czary inwestujecie punkty.
Ja osobiście lubię magię Żywiołów (ogień, lód, trochę elektryczność... ziemia nie przypadła mi do gustu). Dwa najważniejsze czary: Kula Ognia + Stożek Zimna (dodatkowo + do broni), w niektórych sytuacjach czary typu Zamieć czy Ognista Burza (przy dłuższych walkach z większymi grupami archerów i magów).
Jeśli nie mam Wynne w teamie, koniecznie biorę pierwszy czar leczenia, a jako specjalizacje Uzdrowiciela Dusz dla Grupowego Uzdrowienia i Wskrzeszania. Z Entropii drzewko paraliżu.
Ja osobiście lubię magię Żywiołów (ogień, lód, trochę elektryczność... ziemia nie przypadła mi do gustu). Dwa najważniejsze czary: Kula Ognia + Stożek Zimna (dodatkowo + do broni), w niektórych sytuacjach czary typu Zamieć czy Ognista Burza (przy dłuższych walkach z większymi grupami archerów i magów).
Jeśli nie mam Wynne w teamie, koniecznie biorę pierwszy czar leczenia, a jako specjalizacje Uzdrowiciela Dusz dla Grupowego Uzdrowienia i Wskrzeszania. Z Entropii drzewko paraliżu.