Zapraszamy do zapoznania się z solucją gry "Drakensang"! Komentuj, dyskutuj, dziel się z innymi swoim zdaniem!
[Drakensang: The Dark Eye] Drakensang - solucja
Gość_graver*
#8
Propozycja do Szczurzycy w podziemiach Ferdok - oddalcie się drużyną do jak najdalszego końca (w stosunku do jej jaskini) groty z ścianą z kryształu, w której zaczynacie zamknięci. Atakując ją w tym miejscu, spowodujecie, że reszta małych szczurów was nie zauważy - możecie je pokonać po klęsce ich matki. W ten sposób na 2-4 poziomie nawet słabym magiem można ją załatwić.
Gość_M@d Bob*
#11
Przez cała grę w w bitwie nie łyknąłem żadnego eliksiru atrybutu (tylko magia), na koniec zebrałem ogromną kolekcję, trochę zrobiłem i jeszcze kilka kupiłem... Wszystko chomikowałem na ostatnia bitwę...
Do ostatniej bitwy ruszyłem tak naćpanymi postaciami (eliksiry: siły, budowy, zręczności, zwinności, intuicji, odwagi, a nawet charyzmy, że ubiłem hydrę w około minuty [!] i nawet nie musiałem popijać napoju uzdrawiającego, wytrzymałości, ani many !!! (a przygotowałem ich na tę okoliczność wiele ...
Szczerze mówiąc znacznie dłużej i zbierając spory oklep przebijałem się do zniszczenia portali pod górą!! Przy okazji wykryłem "bug", który można wykorzystać do ewakuacji ekip, gdy robi się za gorąco... Zostawisz postaci związane walką na postawie defensywnej, a jedną (np. magiem zaczynasz się oddalać (w moim przypadku w kierunku portalu, który chciałem zniszczyć). Po przebiegnięciu pewnego dystansu gra "teleportuje" resztę ekipy do tej oddalającej się postaci!!!!
Normalna próba ucieczki kończy się niesparowanymi ciosami w plecy i znaczna utratą zdrowia...
Do ostatniej bitwy ruszyłem tak naćpanymi postaciami (eliksiry: siły, budowy, zręczności, zwinności, intuicji, odwagi, a nawet charyzmy, że ubiłem hydrę w około minuty [!] i nawet nie musiałem popijać napoju uzdrawiającego, wytrzymałości, ani many !!! (a przygotowałem ich na tę okoliczność wiele ...
Szczerze mówiąc znacznie dłużej i zbierając spory oklep przebijałem się do zniszczenia portali pod górą!! Przy okazji wykryłem "bug", który można wykorzystać do ewakuacji ekip, gdy robi się za gorąco... Zostawisz postaci związane walką na postawie defensywnej, a jedną (np. magiem zaczynasz się oddalać (w moim przypadku w kierunku portalu, który chciałem zniszczyć). Po przebiegnięciu pewnego dystansu gra "teleportuje" resztę ekipy do tej oddalającej się postaci!!!!
Normalna próba ucieczki kończy się niesparowanymi ciosami w plecy i znaczna utratą zdrowia...
Gość_Draqulina*
#14
W 6 rozdziale, zanim się ruszy do zamku, jest w Ferdok kilka dodatkowych questów, ale w solucji nic nie ma na ten temat... Między innymi przy świątyni Hesidine jest elfi instruktor dla którego trzeba zdobyć drewno (w nagrodę,jeśli mamy 15 poziom łuczarza możemy zrobić sobie wypasiony łuk ), w porcie jeśli pracujemy dla Stoerbrandtów i zagadamy do Larana zyskamy możliwość szpiegowania Ulwiny Neisbeck, a gdy potem wracamy do domu Ardo dowiemy się czegoś o przeszłości Rhulany (radzę się zaopatrzyć w smarowidła i eliksiry...)
O ile się nie mylę trzeba napisać jakiś kod, który ma jest na pudełku gry lub dostaje się go, gdy zakupi się edycję kolekcjonerską. Wtedy dostaniesz od tej kobiety jakąś maskę.
http://playa.pl/dodat...he-dark-eye-pc - lista kodów. Obojętnie jaki wpiszesz, każdy powinien zadziałać i zawsze dostaniesz maskę. Kod można wpisać tylko raz.
http://playa.pl/dodat...he-dark-eye-pc - lista kodów. Obojętnie jaki wpiszesz, każdy powinien zadziałać i zawsze dostaniesz maskę. Kod można wpisać tylko raz.