Zapraszamy do zapoznania się z artykułem "Postacie", znajdującym się w dziale "Drakensang: The Dark Eye". Komentuj, dyskutuj, dziel się z innymi swoim zdaniem!
[Drakensang: The Dark Eye] Postacie
Gość_Gość*
#16
Ja tam raz przeszedłem Elfim łowcą,teraz Gram Alchemikiem. (Szczerze mówiąc lepiej gra się Alchemikiem).POLECAM Ci :
-Alchemika,Elfi łowca albo jak już to....ZŁODZIEJ
Grałem Złodziejem i do Gór Krwawych doszedłem.
PS. Jak ktoś nie ma pojęcia jak przejść np.SMOKA to polecam Ci taką drużynę
-Postać główna
-Anacorn Lub Rhulana
-100% Jost
-Oraz Traldar albo Gwendala
-Alchemika,Elfi łowca albo jak już to....ZŁODZIEJ
Grałem Złodziejem i do Gór Krwawych doszedłem.
PS. Jak ktoś nie ma pojęcia jak przejść np.SMOKA to polecam Ci taką drużynę
-Postać główna
-Anacorn Lub Rhulana
-100% Jost
-Oraz Traldar albo Gwendala
Grałem i przeszedłem kilkoma postaciami. Oto ich wady i zalety:
Wojownik- postać dobra dla osób nie lubiących się bawić eliksirami i czarami. Dobry w walce. Jak dla mnie typowy tanker.
Mag uzdrowiciel- świetny. Na samym początku mamy dostęp do chyba wszystkich zaklęć leczących. Z kulą ognia jest niepokonany. W walce bezpośredniej trochę gorzej.
Złodziej- mały i słaby ale za to świetnie obrabia kieszenie przechodniów. Jak nie mam na coś kasy to okradam parę osób i gotowe. Bardzo zwinny. Nauczony umiejętności walki sztyletem do maksymalnego poziomu jest niezniszczalny.
Elementalista- Moim zdaniem troche lepsza wersja maga bitewnego. Dobrze żuca czary i całkiem nieźle radzi sobię z kosturem.
Elf łowca- Świetnie szczela z łuku. Może rzucać podstawowe zaklęcia lecz lepiej miec jeszczę jakiegoś maga w dróżynie. Nauczony walki mieczem sieka każdego.
tkacz magii- jeszcze nie przeszłem ale niedługo to zrobię. Taki jak elf łowca tylko kiepścutko wali z łuku i ma lepsze czary.
Pirat- Świetny w walce wręcz nic po za tym.
Ogólnie polecam grać magami bo jest wtedy ciekawiej. Poza tym gdy uzbieramy całą złotą zbroje w której można żucać czary i jeszcze użyjemu czaru magizbroja to mamy jakieś 14 obrony na każdym miejscu ciała. Magom nie zakładamy ciężkich zbroji bo wtedy nie mogą żucać czarów (ikony są szarę).
Najbardziej polecam elfa łowcę i złodzieja.
Wojownik- postać dobra dla osób nie lubiących się bawić eliksirami i czarami. Dobry w walce. Jak dla mnie typowy tanker.
Mag uzdrowiciel- świetny. Na samym początku mamy dostęp do chyba wszystkich zaklęć leczących. Z kulą ognia jest niepokonany. W walce bezpośredniej trochę gorzej.
Złodziej- mały i słaby ale za to świetnie obrabia kieszenie przechodniów. Jak nie mam na coś kasy to okradam parę osób i gotowe. Bardzo zwinny. Nauczony umiejętności walki sztyletem do maksymalnego poziomu jest niezniszczalny.
Elementalista- Moim zdaniem troche lepsza wersja maga bitewnego. Dobrze żuca czary i całkiem nieźle radzi sobię z kosturem.
Elf łowca- Świetnie szczela z łuku. Może rzucać podstawowe zaklęcia lecz lepiej miec jeszczę jakiegoś maga w dróżynie. Nauczony walki mieczem sieka każdego.
tkacz magii- jeszcze nie przeszłem ale niedługo to zrobię. Taki jak elf łowca tylko kiepścutko wali z łuku i ma lepsze czary.
Pirat- Świetny w walce wręcz nic po za tym.
Ogólnie polecam grać magami bo jest wtedy ciekawiej. Poza tym gdy uzbieramy całą złotą zbroje w której można żucać czary i jeszcze użyjemu czaru magizbroja to mamy jakieś 14 obrony na każdym miejscu ciała. Magom nie zakładamy ciężkich zbroji bo wtedy nie mogą żucać czarów (ikony są szarę).
Najbardziej polecam elfa łowcę i złodzieja.
Gość_Adek*
#19
Ja polecam złodzieja. Gram już nim 7 raz i jestem w IX rozdziale. Ma on 17 siły(bez żadnych pierścieni i tpd.) wszystkie możliwe ataki specjalne w zwarciu, i wszystkie umiejętności specjalne dla łuku, ponad 703 dukaty, 54 wytrzymałości, 52 życia i walczy mieczem dwuręcznym i łukiem.
P.S. Kradzież kieszonki na 17 i targowanie na 18% (bez tych pierścieni i całego gówna (*_*))
P.S. Kradzież kieszonki na 17 i targowanie na 18% (bez tych pierścieni i całego gówna (*_*))