[Gothic] Umiejętności

Kradzież kieszonkowa, skradanie i otwieranie zamków są kompletnie bezużyteczne (ta ostatnia jest taka jeśli przechodzimy grę drugi raz i mamy już rozpiskę wszystkich kombinacji zamków ).
Podobnie sprawa ma sie z łukami - są gorsze od kusz pod każdym względem, zaś ich szybkostrzelność jest praktycznie taka sama (różnica to dziesiąte części sekundy) więc nie warto w nie inwestować.
Odpowiedz
Otwieranie zamków bezużyteczne... sorry, ale większej bzdury nie słyszałem. I nie trzeba mieć żadnej rozpiski, wystarczy tylko troszeczkę wytężyć umysł i każdą skrzynię otworzysz. W skrzyniach nierzadko są ciekawe/pomocne przedmioty, a w ostateczności zawsze można je sprzedać.
Nigdy nie brałem kradzieży i raczej w tym wypadku zgodzę się, że to mało przydatna (może nawet w ogóle nie przydatna) umiejętność.
Odpowiedz
Tak, otwieranie zamków jest stratą punktów nauki. Jeśli już z grubsza znamy grę to rudy w G1 jest tyle, że nie ma co z nią robić, a jedyną korzyścią z otwierania jest tracenie mniejszej ilości wytrychów... serio? Trochę wytrychów za 10PN?
Szczególnie boli to maga, który chciałby już w 3 rozdziale mieć dużo many i 4 krąg...
Oczywiście można też albo grindować albo po prostu zostać jeszcze w tym rozdziale na zardzewiałym mieczu dwuręcznym (+5 Horacy, +6 esencje i +10 pierścień pozwalają używać bez inwestycji w siłę) ale jeśli już oszczędzamy przez pierwsze 2 rozdziały punkty nauki na maga to raczej po to, aby już w 3. móc przypiekać orków
Odpowiedz
← Artykuły

[Gothic] Umiejętności - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...