Wojownik - bo specjalizuje się w danej broni i ma dodatkowe atuty.
bard - bo jego czary i śpiew to po prostu wypas
uczeń czerwonego smoka - bo dodaje 8 do siły, 2 do int i charyzmy.
ja robię postać w takich proporcjach:
siła: 16
zręczność: 10
kondycja: 14
mądrość: 8
inteligęcja: 14
charyzma: 14
wszystkie punkty dajesz w siłę
najpierw 12 poziomów wojownika
1 poziom barda
10 poziomów rdd
2 poziomy wojownika
resztas bard
wychodzi na to, że:
wojownik: 14 lvl
bard: 16 lvl
rdd: 10 lvl
Na początku 12 poziomów wojownika tylko dlatego, że ta klasa dodaje więcej do ataku niż bard czy rdd od 1 do 20 lvlu. Pózniej atak dodawany jest tak samo. (jaśli mamy 20 poziomów woja, mamy 20 ataku, jeśli 20 barda, tylko 15 ataku)
dwa poziomy woja powyżwj lvl 20-go, tylko dla atutu epicka specjalizacja w broni (dodaje +2 do ataku)
inwestujcie w aktorstwo (25)
dyscyplina na maxa (43)
czaroznawstwo (40) dodaje 1 punkt odporności na zary co 5 poziomów tej umiejętności
koncentracja (40) chroni przed prowokacją itp.
upadanie na maxa (43) dodaje 1 punkt KP na 5 poziomów tej umiejętności
wybieżcie sobie umiejętność, do której przypiszecie atut talent i epicki talent
ja wybrałem prowokację (zabiera 4 KP przeciwnikowi)
dobrym atutem jest powalanie (i oczywiscie ulepszone powalanie) też zabiera KP przeciwnikowi.
taka postać ma wypasioną szansę trafienia przeciwnika, dużo życia (ok 500), dużo KP, fajne czary ulepszające ciebie i toważyszy. najwyższy poziom pieśni barda i pieśń klątwy (trzeba klątwę wybrać jako atut. )
Mieszanka wojownika z magiem... dla każdego coś innego
Ja grałem człowiekiem, bo mam 1 dodatkowy atut i dodatkowy punkt umiejętności co każdy poziom (40 punktów = jeszcze jedna umiejętność)