[NWN1] Wasza ulubiona klasa

Mam pytanie. Gram teraz Bladym Mistrzem (Bladą Mistrzynią ) I jest bosko, ale...
Doszłam do 10 lvl , lecz dalej mogę tylko jako czarodziej.. I jak jest, dopiero po 20 lvl czarodzieja mogę się dalej kształcic jako Mistrz,
ale jako Mistrz epicki??
Odpowiedz
Jako postać epicka możesz się droga koleżanko kształcić po 20 poziomie ogółem (nie w konkretnej klasie), pod warunkiem, że masz 10 poziom w klasie, która ma być epicka, jeśli jest to klasa prestiżowa lub 20, jeśli normalna. Czyli jeśli masz 10 poziom bladą mistrzynią (fajnie brzmi ), to po awansowaniu na 10 poziom czarodziejką, będziesz mogła dodać kolejny poziom do bladej mistrzyni i tym samym stanie sie ona klasą epicką.

BTW torchę nie ten temat .

I nadejdzie wkrótce ten dzień...

RTS
Odpowiedz
dzięki za pomoc!! Wiem, że troche nie na temat, ale był to akt cztstej desperacji..
W każdym bądź razie pomimo tego, że jestem Mistrzynią dopiero na 10 lvl (i 4 czarodziejką), to postać bardzo mi się podoba.
Bardziej, niż druid- zmiennokształtny, którym grałam poprzednio. Postac miom zdaniem jest najbardziej artowa..
Hmmm. Gotycka, można by rzec
Odpowiedz
A ja rzeźnicze Łowco-łotrzykiem (7-1) jako chowańca mam pantere (polepsza mi atak), posiadam atut ulubiona broń- sejmitar i w obu rękach trzymam owe sejmitary +1 (jestem w 2 rozdziale dopiero... , a moja przygoda z NW się zaczeła dopiero). A jak przeciwnicy za mocni, to biore łuk refleksyjny i szyję w nich z daleka podczas gdy najemnika walczy wręcz (bardzo przydatny jest 1 poziom łotrzyka, który daje mi atak z zaskoczenia podczas strzału z łuku )
Odpowiedz
Wojownik - bo specjalizuje się w danej broni i ma dodatkowe atuty.
bard - bo jego czary i śpiew to po prostu wypas
uczeń czerwonego smoka - bo dodaje 8 do siły, 2 do int i charyzmy.

ja robię postać w takich proporcjach:

siła: 16
zręczność: 10
kondycja: 14
mądrość: 8
inteligęcja: 14
charyzma: 14

wszystkie punkty dajesz w siłę

najpierw 12 poziomów wojownika
1 poziom barda
10 poziomów rdd
2 poziomy wojownika
resztas bard

wychodzi na to, że:
wojownik: 14 lvl
bard: 16 lvl
rdd: 10 lvl

Na początku 12 poziomów wojownika tylko dlatego, że ta klasa dodaje więcej do ataku niż bard czy rdd od 1 do 20 lvlu. Pózniej atak dodawany jest tak samo. (jaśli mamy 20 poziomów woja, mamy 20 ataku, jeśli 20 barda, tylko 15 ataku)
dwa poziomy woja powyżwj lvl 20-go, tylko dla atutu epicka specjalizacja w broni (dodaje +2 do ataku)

inwestujcie w aktorstwo (25)
dyscyplina na maxa (43)
czaroznawstwo (40) dodaje 1 punkt odporności na zary co 5 poziomów tej umiejętności
koncentracja (40) chroni przed prowokacją itp.
upadanie na maxa (43) dodaje 1 punkt KP na 5 poziomów tej umiejętności

wybieżcie sobie umiejętność, do której przypiszecie atut talent i epicki talent
ja wybrałem prowokację (zabiera 4 KP przeciwnikowi)

dobrym atutem jest powalanie (i oczywiscie ulepszone powalanie) też zabiera KP przeciwnikowi.

taka postać ma wypasioną szansę trafienia przeciwnika, dużo życia (ok 500), dużo KP, fajne czary ulepszające ciebie i toważyszy. najwyższy poziom pieśni barda i pieśń klątwy (trzeba klątwę wybrać jako atut. )

Mieszanka wojownika z magiem... dla każdego coś innego

Ja grałem człowiekiem, bo mam 1 dodatkowy atut i dodatkowy punkt umiejętności co każdy poziom (40 punktów = jeszcze jedna umiejętność)
Odpowiedz
najlepsi są mnisi i te karatekowate ciosy (najlepsze są z wyskoku )
Jest taka chwila, że jest coś , czego nieda się zrobić...
Ale w końcu przyjdzie ktoś taki, który nie wie że się nieda,
i on właśnie to robi...
Odpowiedz

Użytkownik bard+rdd+woj dnia Apr 9 2007, 12:16 PM napisał

taka postać ma wypasioną szansę trafienia przeciwnika, dużo życia (ok 500), dużo KP, fajne czary ulepszające ciebie i toważyszy. najwyższy poziom pieśni barda i pieśń klątwy (trzeba klątwę wybrać jako atut. )

Ja grałem człowiekiem, bo mam  1 dodatkowy atut i dodatkowy punkt umiejętności co każdy poziom (40 punktów = jeszcze jedna umiejętność)

[post="57683"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]




Ale ty tą postacią grasz chyba też w dodatkach, jeśli tak to nic dziwnego że ma wypasioną szansę trafienia, bo raczej ciężko by było taki poziom zdobyć w zwykłym NWN.
Odpowiedz
Moja ulubioną klasa jest druid bo może być za równo dobrym magiem bitewnym, kapłanem i wojownikiem oraz zawsze ma u swego boku kompana który "nigdy" go nei oosuście
Jeśli chodzi o charakter też mi pasuję bo nei musze być "dobrym chłopczykiem" i mogę wybrać miedzy złym i dobrym rozwiązaniem sprawy ...
Odpowiedz
Ulubiona klasa ..... hmmm. Zawsze był to dla mnie ciężki temat. Ale chyba zdecyduję się na zwykłego czarodzieja. Lubię bardzo posługiwać się magią. Jest to mój ulubiony styl walki. Nie lubię pośrednich klas, które tylko trochę mocy magicznej siorbnęły. Lubię mieć pewność, że moja postać jak dmuchnie jakimś czarem to zmiecie wszystko.
Odpowiedz
Ja zawsze grałem dobrymi harcerzykami typu paladyn, łowca, mnich. Każdy miał jak najlepszy charakter, ale teraz bardzo spodobał mi się bard. Taki powszechnie lubiany oszust, który czerpie zawsze największe korzyści materialne, ale i tak wychodzi na bohatera. A przy okazji łączy łotrzyka, wojownika i maga. I umie śpiewać. Po prostu wcielenie wszelakich talentów.
Odpowiedz
Najczęściej przechodziłam grę wojownikiem, a później dopiero ciekawszymi postaciami. Według mnie najbardziej klimatyczny jest czarodziej o charakterze chaotycznym złym. Co prawda może wyjść z tego szaleniec, ale ciekawie się nim gra
1) po kilku lvl-ach bardzo trudna jest odeprzeć jego czary
2) sama magia tworzy świetny klimat w grze
3) jest bardzo tajemniczy, a to chyba lubią wszyscy
Odpowiedz
Nie każdy lubi tajemniczość. Dawno, dawno temu, w odległej galaktyce...
Dobra, kiedyś lubiłem, ale teraz uważam że o wiele lepiej grać żartownisiem niż mrocznym jegomościem.
Odpowiedz
A może 26Kap/9Mnich/5TC ? Na 36poz. będzie miał już Epicki unik, wspomoże się czarami wzmacniającymi typu Boskie względy, Boska moc, zapali swoją broń, jeśli będzie takowa konieczność to zmiękczy wstępnie delikwenta czarami - Wyładowanie łańcuchowe, Burza ognia. Moja ostatecznie rozwinięta postać po rzuceniu na siebie kilku czarów, z Kamą +10 w jednej łapie i Toporkiem +10 w drugiej ma 7 ataków na rundę z premią do trafienia +63/60/57/54/51 i +63/60, do tego KP ok. 60, i to wszystko z naprawdę średniej klasy ekwipunkiem (oprócz broni, ale można taką sobie umagicznić w kuźni drowów). Czasem nawet nie trzeba miecza wyciągać, bo wystarczy czar Implozja. Naprawdę polecam, postać bardzo uniwersalna, ciekawa w prowadzeniu - walczy wręcz, czaruje, zamki otwiera czarami, jest całkowicie samowystarczalna. Przeszedłem NWN z dodatkami ( samotnie - bez pomocy towarzyszy ), a żaden przeciwnik na żadnym etapie rozwoju tej postaci nie wytrzymał dłużej niż minutę w bezpośrednim starciu, oczywiście na najwyższym stopniu trudności, większość ginęła w jednej rundzie
Odpowiedz
A według mnie...
To najlepsze są te profesję:
Czarownik-Nie ma sobie równych... A jak sie używa kodu na zwiększenie charyzmy to mogę rzucać zaklęcia z 9 poziomu po 15 razy dziennie (wypas nonie )
Zmiennokształtny- najbardziej lubię zamianę w prastarego błękitnego smoka. Bucham elektrycznością jednym słowem wymiatam
Tancerz Cienia- Bardzo fajne ukrywanie się na widoku ( a jak sie połączy z zabójcą to jest miodzio)
Czarny Strażnik- Fajna profesja bo on nie tylko monotonie macha mieczykiem ma fajne umiejętności...
Uczeń Czerwonego Smoka- NOOOOOOOOOOOOO to jest profesja!!! szkoda że można ogniem zionąć tylko raz dziennie ale za to mam odporność na ogień. No i skrzydełka! Szczerze bym wolał białe (są takie po zainstalowaniu cepa)
Blady Mistrz- ma dość fajna umiejętności takie jak "dotyk mistrza nieumarłych" i "wczep nieumarłych"

Ale jednak najlepszy jest czarownik
Acha jak by ktoś chciał żeby czarownik mógł nosić zbroję płytową bez kar to robi tak...
Otwieramy program aurora toolset
robimy nowy moduł i jakiś obszar klikamy żeby zrobić przedmiot np: pierścień
ustawiamy że jak sie nosi to ma sie atut noszenie ciężkiej zbroi i klikamy ok.
Potem robimy zbroję i klikamy właściwości i wybieramy ryzyko nieudanego czaru klikamy na strzałeczkę a potem wybieramy -0.45 i klikamy ok. zapisujemy moduł i włączamy go w grze bierzemy pierścień zakładamy go a potem zbroję i tez ją zakładamy. (mam nadzieję że napisałem zrozumiale.
Odpowiedz
Taa a czarownik to najlepszy jest z kodem, według mnie to z kodami to każdym by się łatwo grało.
Odpowiedz
O, nieładnie. Kody? Nie lubicie wyzwań? Trudna gra daje więcej satysfakcji.
Odpowiedz
Ja lubie dlatego kodów nie używam. Bo to i tak jest stosunkowo prosta gra.
Odpowiedz
A mi nawet z kodami ciężko walczy się ze strażnikiem drogi w HoU.
Zresztą ja zacząłem używać kodów jak skończyłem grę ale nie dodatki. Oj dobra jestem uzależniony od kodów. Tera wymiatam. Skoda że gra przez neta mi nie działa. Jakby co taj ja mam oryginalną wersję gry i dodatków. Z cdprojektu oczywiście.
Odpowiedz
Strażnicy są ciężcy. Miałem duże problemy szczególnie ze slaadem. Ale poobniżałem odporność równowagą natury i któraż z kolei klątwa na niego siadła
Odpowiedz
← Neverwinter Nights

Wasza ulubiona klasa - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...