wampir_maskarada

Znaczenie Nicków

odawajcie tłumaczenia niektórych nicków z forum

Lord Patos = Lord Namiętność
Odpowiedz
Lord Patos = (Ja bym napisal) Lord Potato bez obrazy
Odpowiedz
Lord ziemniak hehe (tez bez obrazy)
Black - mój ulubiony kolor i mój nick od wielu latów
mojego kolegi Chestera - bo przypomina tego geparda z chrupek
Cobra (tez mój kolega)-nie wiem pewnie go kobra pokąsała
strażnik w gwardii królewskiej
kto niepowołany przekroczy próg ...zginie

Pamiętajcie "Better is Good"
Odpowiedz
Qurnik - bo mam bójne włoski i dużo , wszyscy mi to mówią , więc stąd . a task brzmi historia : chilo mowi do mateusza o czlowieku z szopom na głowie . ja się odwracam (bo to o mnie - z reguły nie uzywam grzebienia bo jak wychodzę dos kul nie mam czasu i jestem rozczochrany . raz mi wychowawczyni w Wielkanoc czy Święta B.Ż. ze sie uczesalem a ja po prostu mialem wpierw czapkę na głowie ) i mowi chilo "patrz , reaguje" . nio wiec zostalem szopą , ale ze na kurniku jest szopa - czy jak sie zowie dach - tak zostało . sam zamieniłem k na q . a rsezta moich ksyw : QRNG - zbitka liter , tak dla niczego konkretnego ; qrka - od Was dostałem ; kogut - to od Draxora ; Qukwa - no nieważne , tajemnica słuzbowa:P . ale powiem ze Black zapytał "a czy to znaczy qurnikworld?" (kontekstu nie podam : moze to gg , a moze inne forum niz strefa ? a moze cos innego - NIE powiem) i ja odpowiedziałem "zbitka liter" - i zostało koniec
Odpowiedz
Saturas zabije cię :lol: gamec zamów u mikołaja nagrobek :lol:
ku*wa ja wam dam lorda namietnosc czy potato
Odpowiedz
A znaczenie mojego nika jest tak proste że nie trzeba przedtawiać hehe
Jestem Wampirem.
Jestem jedynym istniejącym Bogiem.
Jestem dumny z tego, iż żeruję na ludziach i oddaję honor moim zwierzęcym instynktom.
Odpowiedz
Lordzie Potasie , proszę sie nie czepiać . to tylko zdanie innych a co do ksywki Vampira dla niekumatych - bo napisał texty o wampirach na strefe
Odpowiedz
A ja cię prosze żebyś więcej tak do mnie nie mówił bo mnie to wku*wia , a jak nie to ja się ciebioe uczepie na całym forum , pozatym ja twojego nika nie komentuje bo byś odrazu żałował że go masz.<_<
Odpowiedz
Raz w CDA zamieścili pełną wersję gry Vampire The Masquerade: Redemption. Pograłem trochę i mnie wciągnęło... ale nie tylko rozgrywką...

Fabuła jest naprawdę świetna. Od podstaw opisuje wampirze historie, mity, oraz wierzenia. Oczywiście została stworzona na podstawie RPG pt. "Świat Mroku" (Tides of Darknes). Szkoda tylko, że taka liniowa ta gra, co w przypadku RPG jest to (nomen omen) grzech ciężki. Zresztą, będąc już przy tym temacie, napomnę, że sam RPG jest bardzo potępiany przez Kościół. Wiadomo- wampiry, narzędzia szatana, demoniczni słudzy itd.

I od tamtej pory ochrzciłem się tym (IMO) idiotycznym nickiem. Na sesjach zaś używam imienia Christof. Z klanu Tremere, zakonu sztuk czarnoksięskich...

A avatar? Cóż, znalazłem kiedyś tego pięknego tuxa na jakimś forum. A, że Linuxa zdarzyło mi się już kiedyś używać (Mandrake 9.2) wziąłem go, jako swój.
Odpowiedz
obicejue ze sie nie obraze Lordzie P. skomętuj mój nick . i tak zawsze mnie nie lubiłeś więc NIC nie stracę . proszę o komentarz
Odpowiedz
Qurnik - bo choduje kury (nie jest to złośliwe, a tym bardziej obraźliwe:))
Vampire Lord - Bo dowochodzi wampirami:P
Gamec - Od gry(game) Czyli po mojemu: Gieromaniak.
Black - Koleś z pottera(syriusz black;D)
Odpowiedz
nie jest obraźliwe . nawet za oknem , nie wiem czemu jakis duren ma koguta ! w jednym z najbardziej zalodnionych miast w polsce - 300tysiecy - kogut ?! nawet jest taka biedna dzielnica baraki sie zowie na sosnowieckim "zapleczu" gdzie takie koguty są , a domki z lodówek , kaloryfeów itp. i do tego 1,8,m wysokosci . a nick Gamec - jakos nie wiedzialem na co to "c" w ksywie <_<
Odpowiedz
Mój nick znaczy tyle co moje imie
Odpowiedz
Fakt lubie Pottera ale to nie znaczy ze Syriusz Black
Zginął w 5 części a ja nie lubie ginąc np w przedstawieniach czy w grach
wwwwwrrrrrrrrrrr!!!
strażnik w gwardii królewskiej
kto niepowołany przekroczy próg ...zginie

Pamiętajcie "Better is Good"
Odpowiedz

P.s. Minias pewnie znasz się na programach jak ...Syriusz Black

Mam to odebrać jak żart, dowcip czy jako zniewage?
Odpowiedz

P.s. Minias pewnie znasz się na programach jak ...Syriusz Black

Mam to odebrać jak żart, dowcip czy jako zniewage?

też zbytnio tego nie zrozumiałem ale prosze bez żadnych rozrób
Odpowiedz
Wrr nie zartowałem nie bierz tego do siebie jeszcze sie w sobie zamkniesz

w sumie mogłeś nie zrozumiec to troche kręte i zawiłe ale wystarczy spojrzec na podpis
strażnik w gwardii królewskiej
kto niepowołany przekroczy próg ...zginie

Pamiętajcie "Better is Good"
Odpowiedz
Ale zaczełem cię qurnik lubić Dlatego powiem że twój nick kojarzy mi się tylko z tobą
Odpowiedz
milo mi Lordze P. uwierze na slowo ; a Minias , nie bierz Blacka na serio - ost. mowl "moze Qurnik nie umiesz czytac" wiec traktuj jak bzdet to
Odpowiedz
Dobra sora Minias nie chciałem poniosło mnie
Niedługo pod podpisem będe musiał mieć taki napis "przepraszam kogo uraziłem"
a ta lista robi się jakowo długa
P.S Qurnik pisać mówiłem a nie czytać
strażnik w gwardii królewskiej
kto niepowołany przekroczy próg ...zginie

Pamiętajcie "Better is Good"
Odpowiedz
← Karczma

Znaczenie Nicków - Odpowiedź

Wczytywanie...