[GII] Doświadczenie

Może ktoś już na to wpadł. A może i nie. Wiem jak przeliczyć doswiadczenie, które dostajemy za zabicie, pobicie jakiś ludzi, zwierząt. Jesli za kogoś dostalismy powiedzmy 100 doświadczenia to oznacza, ze zwierze/gość był na 10 poziomie. Czyli przelicznik poziomów na doświadczenie jest taki w gothicu: 10 pkt doświadczenia na każdy poziom. Oznaczałoby to że smok na dworze irdorath jest na 1000 poziomie, przeciętny ork na 20 poziomie, jaszczuroczłek na 24, trol na 50, czarny trol na 100 itd.
Odpowiedz
Mylisz się
na marvinku, jak się w nich wcielisz to wyskakują zupełnie inne poziomy. Czarny troll był raczej na 250, czy jakoś tak.
Odpowiedz
ja troszke tego nieerozumiem ale jak wejde w gościa mam np jego poziom ale jak za zabicie smoka jest 1000 to ile za tak silnego człówieka jak ktoś ma 10 poziom to 10 pnk doświadczenia ahmm chyba w to nie wierze ,jak ktoś mi to wytłumaczy>
Odpowiedz
Strażnikowi chodziło o to, że na każde 10 pkt doświadczenia za potwora/człowieka to jeden jego poziom. Czyli jak my jestesmy na poziomie 30, to jest za nas 300PD (troche mało, ale cóż... B))
Odpowiedz
na marvinku to obywatele khorinis mają 6 krąg magii !!! mój qzyn oczywisvci e sie tym bawił <_<
Odpowiedz
mają 6 krąg ale nie mogą uzywać run ani ich tworzyć
strażnik w gwardii królewskiej
kto niepowołany przekroczy próg ...zginie

Pamiętajcie "Better is Good"
Odpowiedz
na marvinku to raczej bzdury wychodzą , zreszta sprawdźcie - wywalcie runę wejdzcie np. w bartoka , schowajcie broń w jakiejś skrzyni , weźcie runę , ustawcie ja jako użytek , wezwijcie demona runą i sprawdźcie czy nie użyje , a xardi chyba 33 poziom
Odpowiedz
HA ! Wiecie jak sprawdzic ile dostajemy exp'a za bezimiennego? Powiem wam... Wcielamy się na Marvinku w innego NCP'a i ciachamy naszego bohatera [on oczywiście stoi jak osioł i się nie broni] powalamy go i pisze nam ile jest za niego doświadczenia ciekawe co Z tym co mówisz Strażnik to sie też nie zgodze zabardzo przelicznik jest troche dziki w Gothicu...
Odpowiedz
pozwolę sobie powiedziec ze przelicznik , przeciez , jak sami wiecie jest taki jaki dali autorzy i jak wycenili swoje dzieła tzn. potwory i npc'ów
Odpowiedz
o jeny dośw. za bezimiennego jest fultum
strażnik w gwardii królewskiej
kto niepowołany przekroczy próg ...zginie

Pamiętajcie "Better is Good"
Odpowiedz
Za bezimmienego dostajemy zaleznie odpo pozimu, niech was doleje Biff a zobaczysz ile jesteś warty, a przelicznik mnie nie obchodzi, jest w sam raz według mnie
Jestem Wampirem.
Jestem jedynym istniejącym Bogiem.
Jestem dumny z tego, iż żeruję na ludziach i oddaję honor moim zwierzęcym instynktom.
Odpowiedz
Nie no luz... zagadujesz do tematu z przed dwóch lat... no ale cóż można i tak. Z tego co pamiętam to za orka było od 100 do 400 exp (w zależności od klasy) ale wiem też że to się nie zgadza z tym co mówił Strażnik---> ork zwiadowca miał podajże 15lvl a ork weteran coś około 35lvl. Wiem to bo bawiłem się kodami jak już przeszedłem gierkę trzy razy(każdą gildią) i nudziło mi się
Odpowiedz
Hehe. Chcecie nabić expa to pójdźcie z Laresem do najemników a po drodze go zaatakujcie. Obaj dostaniecie doświadczenie jak ciebie zabije xD. Wow no ty można zdobyć prawie 500 expa(pod warunkiem że pójdziemy z nim w 5 rozdziale, a da się? xD) to ja z tym zrobię xD. Bujda jest z tym co tam mówicie. Expa dostajemy 10 razy lvl ale tylko jeśli chodzi o ludzi. Potwory mają inny przelicznik.
www.maxpayne.boo.pl
Odpowiedz

Użytkownik Deus dnia Sep 1 2004, 12:31 PM napisał

HA ! Wiecie jak sprawdzic ile dostajemy exp'a za bezimiennego? Powiem wam... Wcielamy się na Marvinku w innego NCP'a i ciachamy naszego bohatera [on oczywiście stoi jak osioł i się nie broni] powalamy go i pisze nam ile jest za niego doświadczenia

[post="18073"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]


Można prościej: wystarczy uruchomić marvina i przytrzymać przez chwilę klawisz h Sprawdźcie sami...
A w ogóle jak się zamieniłem w któregoś smoka to on miał wszystkie umiejętności po 0, a jak zabiłem bezia (nie pamiętam ile expa dostałem) to nagle miałem któryś setny poziom i wszystkie umiejętności bardzo wysoko I smok nie atakował tak jak inne zwierzęta (Ctrl+strzałka w przód - atak, spacja - "straszenie"), tylko spacją musiałem "wyciągnąć broń". Bronią była... kula ognia! Mogłem włączyć inwentarz i ją normalnie odznaczyć A jak zabiłem bezia to po "schowaniu broni" mogłem go obrabować
Ale to tak na marginesie
I mi się zdawało, że exp zależy tylko od gildii...
Ech, te RPGi.
Odpowiedz
No bo smoki zostały zrobione jak ludzie! bo możemy z nimi rozmawiać ( podobnie orki ale je tylko słyszymy jak cos tam mówią) A tak w ogóle to w tym przeliczniku jest trochę prawdy jak z tym Beziem ale w innych rzeczach to nie. Bawiłem sie ze jestem orkiem i lvl nie odpowiadał zdobytemu doświadczeniu.
Odpowiedz

Użytkownik Łowc@ dnia pią, 01 wrz 2006 - 19:32 napisał

Hehe. Chcecie nabić expa to pójdźcie z Laresem do najemników a po drodze go zaatakujcie. Obaj dostaniecie doświadczenie jak ciebie zabije xD. Wow no ty można zdobyć prawie 500 expa(pod warunkiem że pójdziemy z nim w 5 rozdziale, a da się? xD) to ja z tym zrobię xD. Bujda jest z tym co tam mówicie. Expa dostajemy 10 razy lvl ale tylko jeśli chodzi o ludzi. Potwory mają inny przelicznik.

[post="47790"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]



hehe ja tam gram do 3 rozdzialu i przliczam exp na rogi cienistwora (fajny bug w grze) dajeż rogi do kola przy chatce na wejściu na farmy potem go obijasz i znowu dajesz a złoto i exp ciągle w góre leci i mozna lewa bez kodow do oporu nabic no i golda też

(rzecz jasna musisz być najemnikiem lub już łowcą smoków)
Odpowiedz
Z tym przelicznikiem jest tak ze gdy dana postac ma np 12 lvl to dostaniemy 120 exp czyli do kazdego lvl trzeba dopisac 0 i wyjdzie nam ile expa dostaniemy ... Dziecko 5-o letnie by na to wpadlo......Czyli Strażnik ma racje a wy mi tu gadacie ze zwierzeta maja inne przeliczniki ......
Odpowiedz
Ten bug z rogami śmierdzi. ;a

Jak tak można. ;a
Czy 643 artykuły na GE nie mówią same za siebie?


Najładniejsza laurka, jaką kiedykolwiek dostałem. Dzięki. (;

Odpowiedz
← Gothic

Doświadczenie - Odpowiedź

Wczytywanie...