Użytkownik Giz dnia sobota, 2 maja 2009, 11:41 napisał
Jeśli bn to odrazu usuń takiego necro.
Na Bn gra się albo nekromantą na truciznę albo na kości
Bzdura. Nekromanta jest bardzo wszechstronną postacią. Jeśli się ma w nim wprawę bez większych problemów modyfikować można jego strategie według własnego uznania. Na BNecie może być jakaś postać co najwyżej "niepopularna" jak np explosionmancer czy vengadin :>.
Jeśli chodzi o pierwszy post tematu: w poście zawarty jest opis summonera. Nekromanta boner posługuje się włócznią z kości oraz duchem kości jako głównymi umiejętnościami. Oczywiście do tego dochodzą inne skille z drzewka trucizn&kości ale głównymi są te wspomniane.
Summoner swoją siłę zawiera w szkieletach oraz ożywieńcach, rzadziej golemie. Do tego jako klątwy używa Zwiększenia obrażeń, która po rzuceniu podwaja obrażenia zadane potworowi przez małą armię nekromanty (chodzi o obrażenia fizyczne only). Ciekawą rzeczą do tego jest, że amp (skrót od Amplify Damage - Zwiększenie Obrażeń) dodaje również obrażeń do wybuchu zwłok - umiejętności okrzykniętej przez blizzard najlepszą umiejętnością w Diablo II. Jakkolwiek można polemizować z tym stwierdzeniem, trzeba przyznać że amp ma moc. Zadaje on połowę obrażeń od ognia oraz połowę fizycznych (które modyfikuje rzucony amp), które sumarycznie zadają 70-120% pomnożonych przez punkty życia potwora. Znaczy to, że z rzuconym ampem można jednym zaklęciem zabić wszystkie potwory w promieniu maksymalnie 9 jardów (na 20. poziomie). Dodany on do taktyki z naszymi szkieletami czyni z nekromanty zabójczą broń.
Nie radzę dawać też w inne umiejętności jak: szkielety, mistrzostwo szkieletów, magowie (tak naprawdę opcjonalni), przywołanie odporności, ożywienie, zwiększenie obrażeń oraz wybuch zwłok. W jakiej kolejności rozdawać skille i co na siebie wkładać łatwo można znaleźć w internecie, jeśli będzie problem to pm me :>
Wiem, że temat stary itp, ale przyda się chyba jakaś dłuższa rozpiska, choćby dla kogoś kto w przyszłości szukał będzie tu jakichś informacji konkretniejszych :>
Pozdro