Necromancer - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
Nie wiem czy to czyta jeszcze kto ale i ja wrzucę coś od siebie. Uważam że necro summoner jest najelepsiejszą postacią w diabolo gdyż iż ponieważ:
Jeśli tylko zainwestujemy czas i kaskę (runki) to zrobimy necro który swym jednym kościejem wytrząsa nawet 3k obrażeń (Necro bone bez mocnych przedmiotów na full skilach tyle dociągnie a tu mamy mnóstwo kościej który daje tyle na hita). Trza tu tylko ogarnąc słówka z okrzykami bara oraz aury pala (A te ofki co dają np 200% do obrażeń) Skromnie to opisałem ale jeśli złożysz coś takiego to ubery zrobisz szybiciej niż pal na młotkach. Dobry merc (Drugi akt! Tylko. To najlepsze dla necro. Bo ktoś pierwszego trupa musi zrobic tak?) Pewnie turbo znawcy mnie zjadą ale faktem jest że takich koksu necro widziałem dwóch
Jeśli tylko zainwestujemy czas i kaskę (runki) to zrobimy necro który swym jednym kościejem wytrząsa nawet 3k obrażeń (Necro bone bez mocnych przedmiotów na full skilach tyle dociągnie a tu mamy mnóstwo kościej który daje tyle na hita). Trza tu tylko ogarnąc słówka z okrzykami bara oraz aury pala (A te ofki co dają np 200% do obrażeń) Skromnie to opisałem ale jeśli złożysz coś takiego to ubery zrobisz szybiciej niż pal na młotkach. Dobry merc (Drugi akt! Tylko. To najlepsze dla necro. Bo ktoś pierwszego trupa musi zrobic tak?) Pewnie turbo znawcy mnie zjadą ale faktem jest że takich koksu necro widziałem dwóch
No i bardzo dobrze, bo ostatnimi czasy tylko ja chyba ścieram kurze przeglądając tematy tutaj
Użytkownik Giz dnia sobota, 2 maja 2009, 11:41 napisał
Jeśli bn to odrazu usuń takiego necro.
Na Bn gra się albo nekromantą na truciznę albo na kości
Na Bn gra się albo nekromantą na truciznę albo na kości
Bzdura. Nekromanta jest bardzo wszechstronną postacią. Jeśli się ma w nim wprawę bez większych problemów modyfikować można jego strategie według własnego uznania. Na BNecie może być jakaś postać co najwyżej "niepopularna" jak np explosionmancer czy vengadin :>.
Jeśli chodzi o pierwszy post tematu: w poście zawarty jest opis summonera. Nekromanta boner posługuje się włócznią z kości oraz duchem kości jako głównymi umiejętnościami. Oczywiście do tego dochodzą inne skille z drzewka trucizn&kości ale głównymi są te wspomniane.
Summoner swoją siłę zawiera w szkieletach oraz ożywieńcach, rzadziej golemie. Do tego jako klątwy używa Zwiększenia obrażeń, która po rzuceniu podwaja obrażenia zadane potworowi przez małą armię nekromanty (chodzi o obrażenia fizyczne only). Ciekawą rzeczą do tego jest, że amp (skrót od Amplify Damage - Zwiększenie Obrażeń) dodaje również obrażeń do wybuchu zwłok - umiejętności okrzykniętej przez blizzard najlepszą umiejętnością w Diablo II. Jakkolwiek można polemizować z tym stwierdzeniem, trzeba przyznać że amp ma moc. Zadaje on połowę obrażeń od ognia oraz połowę fizycznych (które modyfikuje rzucony amp), które sumarycznie zadają 70-120% pomnożonych przez punkty życia potwora. Znaczy to, że z rzuconym ampem można jednym zaklęciem zabić wszystkie potwory w promieniu maksymalnie 9 jardów (na 20. poziomie). Dodany on do taktyki z naszymi szkieletami czyni z nekromanty zabójczą broń.
Nie radzę dawać też w inne umiejętności jak: szkielety, mistrzostwo szkieletów, magowie (tak naprawdę opcjonalni), przywołanie odporności, ożywienie, zwiększenie obrażeń oraz wybuch zwłok. W jakiej kolejności rozdawać skille i co na siebie wkładać łatwo można znaleźć w internecie, jeśli będzie problem to pm me :>
Wiem, że temat stary itp, ale przyda się chyba jakaś dłuższa rozpiska, choćby dla kogoś kto w przyszłości szukał będzie tu jakichś informacji konkretniejszych :>
Pozdro
jeśli to singiel do summoner (przywołania)
Jeśli bn to odrazu usuń takiego necro.
Na Bn gra się albo nekromantą na truciznę albo na kości
Jeśli bn to odrazu usuń takiego necro.
Na Bn gra się albo nekromantą na truciznę albo na kości
Ja gram przywoływaczem - przydaje się tu bardzo taka "Korona Nieumarłych" - często ten przedmiot się pojawia w sprzedaży, można go też znaleźć dość często. Daje m.in +3 do mistrzostwa we władaniu szkieletami. Innym sposobem na uzbrojenie jest np. Zestaw Trang-Oula, ale to droga zabawa, albo sporo szukania.
Z umiejętności przede wszystkim Żelazna Dziewica, wybuch zwłok (wystarczy 1 poziom), Obniżenie Odporności. Z golemów - żelazny jest dobry, ognisty przydaje się na Piekło (zwłaszcza na IV akt), krwawy jest słaby. Z broni warto szukać Gałęzi Samobójcy, Ramienia Króla Leorica. Możesz znaleźć także mały mieczyk Kolec Czarodzieja - spore bonusy do odnawiania many, co może się przydać. Zbroja z Kości to miły dodatek nie raz ratujący życie. W kwestii najemnika - odpada Łotrzyca z 1 aktu. Lepiej brać z 2 lub 3 aktu. Barbarzyńca to jak wiadomo problem - bez sporego bonusu do obrony będzie ginął z racji swej maniery do pchania się w grupki wrogów.
Z umiejętności przede wszystkim Żelazna Dziewica, wybuch zwłok (wystarczy 1 poziom), Obniżenie Odporności. Z golemów - żelazny jest dobry, ognisty przydaje się na Piekło (zwłaszcza na IV akt), krwawy jest słaby. Z broni warto szukać Gałęzi Samobójcy, Ramienia Króla Leorica. Możesz znaleźć także mały mieczyk Kolec Czarodzieja - spore bonusy do odnawiania many, co może się przydać. Zbroja z Kości to miły dodatek nie raz ratujący życie. W kwestii najemnika - odpada Łotrzyca z 1 aktu. Lepiej brać z 2 lub 3 aktu. Barbarzyńca to jak wiadomo problem - bez sporego bonusu do obrony będzie ginął z racji swej maniery do pchania się w grupki wrogów.
hmm maxuj szkielety i mistrzostwo w magów 1 daj bo więcej nie są warci golemy nie opłacają się może krwawy jeśli grasz na sc a nie na hc
5 punktów w ożywienie dajesz maxujesz wybuch zwłok 1 w zw. obrażeń i dojdź do zniedołężenia(przydaje się na didi) z 10 punktów do zwiększenie odporności bo to synergia do ożywienia i szkieletów reszta już w zborje z kości
5 punktów w ożywienie dajesz maxujesz wybuch zwłok 1 w zw. obrażeń i dojdź do zniedołężenia(przydaje się na didi) z 10 punktów do zwiększenie odporności bo to synergia do ożywienia i szkieletów reszta już w zborje z kości
Koncept dobry, tyle że jak chcesz "wybuchać" zwłoki, to najlepiej to działa w połączeniu ze "Zwiększeniem obrażeń". Skoro mówisz, że robisz bone summonera, to wiesz, że mistrzostwa są konieczne. Ja osobiście niezależnie od tego, czy robię bonera czy summonera daję zawsze po 1 na wszystkie klątwy. Na wszystkie, bo na wszystkich etapach gry mogą się przydać z dobrym skutkiem (np. "Żelazna dziewica" na jakieś maszyny do zabijania z wyjątkową siłą w stylu Duriela, przed którym ciężko uciekać, a on sam robi sobie kuku na naszych szkieletach albo golemach, albo "Zamroczenie" na brygadę strzelców, których jest dużo i nas bardzo wnerwiają, więc się ich na chwilkę oślepia, a oni stoją jak kołki i czekają grzecznie aż zaplanujemy sobie jak by tu ich zniszczyć). A po 1, bo więcej się nie opłaca. Czy Diablo dostanie 200%, czy 250% własnych obrażeń waląc w nas na piekle, to niewielka różnica, a punktu szkoda. No, ale to moje "widzimisię". Pewnie inni komentujący będą mieli odmienne zdanie w tej kwestii.
Chciałem prosić o radę jakiegoś znawcę nekromanty, który mógł by mi powiedzieć w jakie staty ładować, jakie spelle 'kupowac' itd.
Mam zamiar zrobić bone summonera. Myślę że taka taktyka. Zapora szkieletów, a ja naparzam wybuchowymi zwłokami. Dobre? ;p
Doszedłem do II aktu druidem zmiennokształtnym, ale jak dla mnie zbyt wielka rombanina, nic tylko cios cios. Rombajła rodem z Conana ;p
Doradźcie młodemu nekromancie ;]
Mam zamiar zrobić bone summonera. Myślę że taka taktyka. Zapora szkieletów, a ja naparzam wybuchowymi zwłokami. Dobre? ;p
Doszedłem do II aktu druidem zmiennokształtnym, ale jak dla mnie zbyt wielka rombanina, nic tylko cios cios. Rombajła rodem z Conana ;p
Doradźcie młodemu nekromancie ;]