Zlot Strefy

A wtedy to już byście piszczeli.. Tak Gamuś z tabliczkom..bede musiala aparat wziasc i to uwiecznic bo mi nieuwierza
[font="Courier"]Mistrzyni Legionu Nieumarłych. Członkini Rady Cienia.[/font]

You all will die...When the darkness fall...
In nomine xaos...
Odpowiedz
dobra neich kazdy kto chcialby wziasc udzial w zjezdzie wysle mi maila o tresci:

NICK:
PRAWDZIWE IMIE:
WIEK:
MIEJSCOWOŚĆ:
Odpowiedz
o ile potem mozna sie wycofac to dam , bo nie wiem czy wyrobie
Odpowiedz
Ludzie to nie jest powiedziane ze takie cos wogole bedzie na 99.99% nie w tym roku. Po prostu chce sie zorientowac ile osob moglo by yc gdzie i kiedy.
Odpowiedz
ja tam jestem z pomorza, z takiego miasta Wejherowa koło trujmiasta wiec mi wawa pasi, mam tam nawet rodzine...
Odpowiedz
o tez jestes z nad morza (a nie jak te ..... z centrum polski)moze przyjedziecie do Szczecina zapraszam
strażnik w gwardii królewskiej
kto niepowołany przekroczy próg ...zginie

Pamiętajcie "Better is Good"
Odpowiedz
no wiecie można by było to zorganizować po przez biuro podruży. Np ja idę do np Biura Maria czy Obis i składam wniosek o zorgnanizowania wypoczynku w takim terminie gdzie ale dojazd i odjazd do miejsca samodzielny.
Odpowiedz
nom wiesz saturasie to jest dobre ale z dojazdem bedzie problem jak za rok bedzie mozna od 17 lat robic prawko to sobie pojade a jak nie to co zrobie????
Odpowiedz

nom wiesz saturasie to jest dobre ale z dojazdem bedzie problem jak za rok bedzie mozna od 17 lat robic prawko to sobie pojade a jak nie to co zrobie????

no wiadomo bo nie można wynająć kilka autokarów czy samochodów bo to by było za drogo. ale mogło by być zorganizowany w cenie wycieczki dojazd w postaci otrzymania biletów i rezerwacji ale w pojedynke i to bez opiekuna
Odpowiedz
nom to by moze przeszło ale do tego jeszcze daleko poczekamy zobaczymy
Odpowiedz
a powracając do biura podruzy jaka będzie składka na dojazd zakwaterowanie itp?
a jak nas wywiozą do Pakistanu to co będzie?
strażnik w gwardii królewskiej
kto niepowołany przekroczy próg ...zginie

Pamiętajcie "Better is Good"
Odpowiedz

a powracając do biura podruzy jaka będzie składka na dojazd zakwaterowanie itp?
a jak nas wywiozą do Pakistanu to co będzie?

masz strasznie katastroficzne myśli ja daje tylko przykłady po prost idziemy do biura podróży dajemy schemat zlecenia no i organizujemy to (dając im ten schemat z planem wycieczk czyli wszystko zakwaterowanie itp, jedynym problemem jest dojazd bo żyjemy w różnych miejscach)
Odpowiedz
Ja bym przyjechal ale oczywiscie spotkac tylko sie z zlota strefą jak to powiedzial adi bez spamerów wymieniam ludzi z ktorymi bym sie spotkall!! : Gamec, Saturas,Finkregh,Milten,Vatras,Vampire Lord,Adi PL,No i ja hmm no i blade no i wszystko ale bym byl bym najamłodszy bo mam 12 lat
Odpowiedz
przepraszam Czarny , spamerów ? a Fink to niby kto ?
Odpowiedz

przepraszam Czarny , spamerów ? a Fink to niby kto ?

Ej no nie obrażać go bo będą kłopoty
może i pisze dużo postw ale wkiększość postów jest na temat choć może zbyt wiele w jednym temacie.
Odpowiedz

Ja bym przyjechal ale oczywiscie spotkac tylko sie z zlota strefą jak to powiedzial adi bez spamerów wymieniam ludzi z ktorymi bym sie spotkall!! : Gamec, Saturas,Finkregh,Milten,Vatras,Vampire Lord,Adi PL,No i ja hmm no i blade no i wszystko ale bym byl bym najamłodszy bo mam 12 lat

Toś mnie teraz rozczarował Czarny... Ze mną byś się nie chciał spotkać? Ja jestem według Ciebie spamer??? Ehhh... Heh..., ja sobie to zapamiętam...
Odpowiedz

Ja bym przyjechal ale oczywiscie spotkac tylko sie z zlota strefą jak to powiedzial adi bez spamerów wymieniam ludzi z ktorymi bym sie spotkall!! : Gamec, Saturas,Finkregh,Milten,Vatras,Vampire Lord,Adi PL,No i ja hmm no i blade no i wszystko ale bym byl bym najamłodszy bo mam 12 lat

Toś mnie teraz rozczarował Czarny... Ze mną byś się nie chciał spotkać? Ja jestem według Ciebie spamer??? Ehhh... Heh..., ja sobie to zapamiętam...

możliwe że po prostu zapomniałcię wymienić a w głębi duszy chętnie z nami wszystkimi by się spotkał tak samo jak ja nawet z rafim aby mu dać w mordę
Odpowiedz

heh czarny a ja to kur** co???? :angry:

no dobra dobra uspokujcie się mówie wam że on zapomniał ciebie wymienić może dla tego że ostatnio nie było ciebie na forum.
Odpowiedz
wy mnie kurczątko nie zrozumieliscie po pierwssze napisalem tak

Cytat

wymieniam ludzi z ktorymi bym sie spotkall!! : Gamec, Saturas,Finkregh,Milten,Vatras,Vampire Lord,Adi PL,No i ja hmm no i blade


no i jestes tam satui cos ty z tobą najwiekszym ziomem ze strefy i ze starego potciwego obozu adanosa !! nie przesadzaj a lor adndre ty jush jestes z tej nowej ary ale cibie esh lubie wiesh ale wole modyów widomo o co chodzi
Odpowiedz
← Karczma

Zlot Strefy - Odpowiedź

Wczytywanie...