posiadlosc

[GIII] Kontynent

Zobaczcie co znalazłem na jednej ze stron o serii Gothic http://www.gothic.gra.prv.pl/ jeśli chcecie możecie tam zajżec i dowiedzieć sie jeszcze więcej niz tu napisze.

Opis Kontynentu
Kontynent Myrthany jest pięknym miejscem choć ostatnio został spustoszony przez wyniszczająca wojnę z orkami. Kontynent dzieli się 7 krain w tym tekście postaram się wam je przybliżyć

Myrthana jest główną krainą królestwa, znajduje się tu stolica królestwa, miasto Myrthana która jest portowym miastem teraz jest oblegana przez hordę orków może upaść. Przez Myrthane płynie rzeka Myrthanta

Varant jest jedną z krain znajduje się tu miasto o tak samo malowniczej nazwie na przed polach Varant Generał Lee stoczył sową ostatnią bitwę zanim trafił do koloni karnej. Na terenie tej krainy znajduje się góra Archos której zbocza pokrywają pola winorośli

Northlands są to ziemi położone na północy kontynentu są one uznane za terytorium orków znajduje się tam stolica „królestwa orków”

Nordmar jest miastem/krainą leząca na północnych ziemiach. Nordmar ma od wieków kłopoty z orkami, tylko w tej krainie ruda nie traci swych magicznych właściwości

Południowe wyspy zamieszkuje je tajemnicza rasa czarnoskórych ludzi , na jednej z wysp znajdują się cztery świątynie Beliara

Z krain kontynentu można wymienić jeszcze dżungle i pustynie ale niestety nie mam więcej informacji.

Opis Wykonał Sir Lukas

Tłumaczenie By Sir Lukas
Kontynent:
Ludzkim królestwem jest Myrthana.
Myrtant jest rzeką płynąca przez Myrthane.
Myrthana podzielona jest na 4 krainy.(choć to się może zmienić)
Varant jest jedną z 4 krain to właśnie pod Varant generał Lee stoczył swą ostatnią bitwę zanim trafił do koloni karnej w Varant znajduje się góra Archos a na jej zboczach winorośl rośnie na bardzo żyznych ziemiach.
Stolica jest portowym miastem jest atakowana przez orków w stolicy znajdują się piece hutnicze.
Northlands ziemie położone na północy kontynentu to właśnie z tych ziem atakują orkowie.
Nordmar leży na północy królestwa. Miasto/kraina Nordmar ma od wieków kłopoty z orkami tylko w tej krainie ruda nie traci swych magicznych właściwości.
Południowe wyspy prawdopodobnie będzie można je zwiedzić podczas gry w G3.
Na jednej z wysp znajdują się 4 świątynie Beliara. wyspy te zamieszkuje tajemnicza czarno skóra rasa ludzi.

Tłumaczenie By GaNdi
Miejsca:

Główny Ląd
Królestwo ludzi to Myrthana.
Myrtant jest rzeką płynącą przez królestwo.
Myrthana dzieli się na 4 obszary, może więcej.
Varant jest jednym z 4 obszarów królestwa.
Varant jest miejscem gdzie Lee stoczył ostatnią bitwę przed trafieniem do Górniczej Doliny.
Znajduje się tam góra nosząca nazwę Archolos, gdzie winorośl rośnie na bardzo urodzajnej ziemi.

Stolica
Miasto jest atakowane przez orków, i jej siła cały czas spada.
Miasto ma przystań.
Piece hutnicze znajdują się w stolicy.

Północne ziemie
Orkowie atakujący Myrtane pochodzą z Północnych ziem.

Nordmar
Nordmar leży w północnej części królestwa i ma problemy z Orkami od stuleci.
Tylko w Nordmarze (miasto bądź ląd) ruda może nie stracić swej energii.

Południowe wyspy
Będziesz w stanie dotrzeć do Południowych wysp.
Na jednej z nich są ostatnie świątynie Beliara.
Na Południowym kontynencie żyje tajemnicza rasa o ciemny kolorze skóry.

Poniżej znajduje się art przedstawiający Kontynent G3


Wbrew pozorom obrazek ma tylko 43 KB, więc się nie czepiać!
Hmm jak to by było prawdziwe to by było dobrę
szkoda że nic o rumakach nie piszą do jazdy konnej
A na jakiej podstawie twierdzisz przyjacielu, że to jest nieprawdziwe???
Chodziło mu chyba o to że nie pewne. Bo nie można ani powiedzieć, że to prawda, ani też, że nieprawda.
Ale wielka ta mapa
A jakie małe Khorinis... Jejku! Gdzie są moja plastry na odciski? Chyba jednak będą konie...
Jedna kraina nordów, inna orków.. reszta króla ;p no cóż jesli taka bedzie mapa, to super.. gra będzie sie wręcz dłużyc
Ja myśle, że coś lepszego wymyślą niż konie na taką wielką mape, a może nie będzie sie na całej chodzić.
Teleporty + konie - myslę że to wystarczy. No i chyba będzie wskażnik zmęczenia, snu i głodu... oby
hej, dlaczego jak widzicie ta mapę to odrazu twierdzicie, że gra bedzie działa się na całym obszarze kontynentu. Może bedzie tylko na małym fragmencie. Albo zrobia tak jak w Newerwinter Nights, za każdym epizodem bedzie sie zmieniało obszar działania np. obszary działań wojennych. Obszar ten bedzie ograniczony. za duzo roboty i jakie byłyby wymagania ogromniaste.
Wydaje mi się, że będziemy mogli chodzić po całym obszarze - będzie cos jak w g1 bariera. Jesli chcemy isc na teren orków to np. zatrzymują nas strażnicy itd.

co do wymagań - części mapy mozna podzielić na małe rzeczy, przez co wkraczając na inny teren byłoby wczytywanie go no i wymagania wtedy znacznie spadną.
Minas ma racje ,chyba tak będzie
co do mapy to całej nie będzie w g3 bo to nie możliwe. To tylko art przedstawiający świat gothica a nie to co znajduje się w grze. Tak samo było w morrowind na mapie królestwa a w grze nie było nic prócz Vvardenfell
nie niemożliwe, raczej nieprawdopodobne Wtedy gra ważyła by sporo, bo jednak do każdej krainy autorzy musieli by zmieniać otoczenie, potwory i w ogóle.. mozliwe ze będzie tylko częśc. Ale do gothica 3 jeszcze daleko, więc niczego nie mozna wykluczyć
Dokładnie Ale trzeba mysleć pozytywnie
wypasny screen i wole wyrzsze wymagania niz doczytywanie jak np. w morku:P
ja tam jednak sądze ze bedziemy się krecić w jednym miejscu. Np. tylko na pd. wysprach, albo w nordmarze.
Może im masz racje STRAŻNIKU.
A może wprowadzą takie ocś, że zależnie od gildii do której należymy bedziemy sie kreci w określonym obszarze, np. łowcą smoków i Paladynem na pograniczu z orkami a magiem gdzieś indziej czy jakos tak. Albo żze łowcą moków dołączymy do łowców orków i bedziemy grasować po terenach orków zaś paladynem bedziemy powiedzmy bronić sotlicy czy jakoś tak.
Nie nie, taki coś odpada, wolę kręcić się wszędzie, KIM CHCĘ, i GDZIE CHCĘ, ograniczenia w ogóle nie biore pod uwage.
Jestem Wampirem.
Jestem jedynym istniejącym Bogiem.
Jestem dumny z tego, iż żeruję na ludziach i oddaję honor moim zwierzęcym instynktom.
← Gothic
Wczytywanie...