[MA1] Całodobowe Centrum Pomocy
Witam
planeta NOVERIA - stacja szczelinowa
pogoń za matką Benezji
quest od doktora na zrobienie antidotum
wchodze do pomieszczenai, czytam notatki, robie antitotum i tu zonk niepowodzenie .. i tak robiłem ze 20 x
w czym tkwi problem - bo jak sie zdaje bez tego antidotum gra stoi w miejscu i nie moge nawet opuścić pomieszczenia
planeta NOVERIA - stacja szczelinowa
pogoń za matką Benezji
quest od doktora na zrobienie antidotum
wchodze do pomieszczenai, czytam notatki, robie antitotum i tu zonk niepowodzenie .. i tak robiłem ze 20 x
w czym tkwi problem - bo jak sie zdaje bez tego antidotum gra stoi w miejscu i nie moge nawet opuścić pomieszczenia
Gość_Gość*
#24
Mam problem. Przechodziłem raz już żołnierzem Effecta jedynkę, a teraz chciałbym przejść adeptem, z karabinem szturmowym. Niestety nie mam zapisu z żołnierzem i tu nasuwa się pytanie. Czy muszę zabić tych 150 wrogów by zdobyć odznaczenie i przejść grę, czy wystarczy tylko zabić?
Użytkownik Gość dnia niedziela, 6 lutego 2011, 10:26 napisał
Mam problem. Przechodziłem raz już żołnierzem Effecta jedynkę, a teraz chciałbym przejść adeptem, z karabinem szturmowym. Niestety nie mam zapisu z żołnierzem i tu nasuwa się pytanie. Czy muszę zabić tych 150 wrogów by zdobyć odznaczenie i przejść grę, czy wystarczy tylko zabić?
Trzeba przejść całą grę by można było daną postacią kożystać z odblokowanych funkcji. Ale jak zdobędziesz ten bonus to od razu nowe postacie będą miały możliwość skorzystania z niego. Polecam szybkie usunięcie żołnierzem 150 celów i grę adeptem z karabinem. Zabijaj tylko karabinem a gdzieś zaraz za cytadelą będziesz mógł zacząć od początku. Inaczej się nie da.
Jest w trofeach. No i ta metoda jest najszybszą dla adepta. Zagraj sobie na przykład kobietą żołnierzem nastawionym na renegata by popatrzeć na inne opcje dialogowe. Innymi słowy inaczej jakbyś normalnie grał, a po zaliczeniu osiągnięcia przejdź do adepta. Niestety nie ma licznika zabitych ale jak będziesz strzelał tylko z karabina to długo nie potrwa.
Gość_ZupkaChinska*
#30
a ja mam pytanie, odnośnie właśnie używania specjalizacji- deszyfrowanie terminali i sejfów.
grałem żołnierzem i zawsze przy cięższych sejfach czy terminalach gethów nic się nie działo, pisało że zbyt mały poziom deszyfracji.
to się liczy drużynowo? bo wszędzie pisze że nie muszę mieć scheparda z tą umiejętnością. a mam tali, myślałem że ona rozwiązuje te problemy
i nie wiem czy zaczynać grę szpiegiem czy nie...
grałem żołnierzem i zawsze przy cięższych sejfach czy terminalach gethów nic się nie działo, pisało że zbyt mały poziom deszyfracji.
to się liczy drużynowo? bo wszędzie pisze że nie muszę mieć scheparda z tą umiejętnością. a mam tali, myślałem że ona rozwiązuje te problemy
i nie wiem czy zaczynać grę szpiegiem czy nie...
Czy jest możliwość edytowania jakiegoś pliku tekstowego tak, aby przy tworzeniu nowej postaci można było wybrać mu dowolną dodatkową moc spośród tych, w których podczas poprzednich rozgrywek zdobyliśmy specjalizację (tzn. achievement za pewną ilość użyć)?
Jeżeli przeszedłeś grę Adeptem raz i chcesz przechodzić od zera tą samą postacią i masz zrobiony achievement z karabinami szturmowymi - nic nie stoi na przeszkodzie. Gdy ja grałem Adeptem 3x, za pierwszym razem nie miałem nic, za drugim - snajperki.
Swoją drogą, rozważam (wyłącznie w ME1, w ME2 to nie działa już tak dobrze) używanie snajperek na Adepcie. Karabin jest dobry, pozwoli Ci pruć cały czas, ale... masz sporo mocy obezwładniających przeciwników. Będziesz chciał ich używać, a nie da się jednocześnie prowadzić skutecznego ostrzału i uderzać mocami. Moja taktyka polegała na rzuceniu wszystkich mocy naraz, co sprawiało, że w 90% walk wszyscy wrogowie latali po ścianach, wtedy na spokojnie wyjmowałem snajperkę i strzelałem po głowach bezbronnych wrogów. Zanim rzuciłem moce ponownie, snajperka zwykle zdążyła się ochłodzić, więc optymalnie strzelałem jednoczesnie panując nad polem bitwy. Z karabinem nie da się tego zrobić - chociaż większość poradników w necie zaleca karabin szturmowy jako najprostszy w użyciu.
Swoją drogą, rozważam (wyłącznie w ME1, w ME2 to nie działa już tak dobrze) używanie snajperek na Adepcie. Karabin jest dobry, pozwoli Ci pruć cały czas, ale... masz sporo mocy obezwładniających przeciwników. Będziesz chciał ich używać, a nie da się jednocześnie prowadzić skutecznego ostrzału i uderzać mocami. Moja taktyka polegała na rzuceniu wszystkich mocy naraz, co sprawiało, że w 90% walk wszyscy wrogowie latali po ścianach, wtedy na spokojnie wyjmowałem snajperkę i strzelałem po głowach bezbronnych wrogów. Zanim rzuciłem moce ponownie, snajperka zwykle zdążyła się ochłodzić, więc optymalnie strzelałem jednoczesnie panując nad polem bitwy. Z karabinem nie da się tego zrobić - chociaż większość poradników w necie zaleca karabin szturmowy jako najprostszy w użyciu.
Gość_Kaczokwak*
#40
Chodzi o to że przeszedłem grę adeptem, odblokowałem achievement z karabinami szturmowymi i jakbym chciał żeby teraz on miał dodatkową umiejętność karabiny szturmowe jednak nie mogę jej mu przy ponownym rozpoczynaniu gry, tak jak nowo zrobionej postaci. I czy muszę grać nową postacią żeby adept miał um. karabiny szturmowe ?