Całodobowe Centrum Pomocy - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

eimyr,
Na Noverii, po naprawieniu AI Core musisz zarówno podłączyć kable jak i uruchomić ponownie reaktor. Jak to zrobisz, dostajesz dostęp do Rift Station, gdzie musisz się udać. Jesteś pewien, że zrobiłeś oba te zadania?
Gość_Stahl*,
Mam problem ponieważ robię misję na Noveri i kiedy już aktywowałem generator i mam podłączyć kable do kolei nic się nie dzieje. WI się włącza i nic.
Gość_Maxus*,
Czy jest możliwość zaznaczenia wielu przedmiotów w celu przerobienia ich na omni-żel lub sprzedania (w mass efect'cie 1)
Bielu,
Dobra, poradziłem sobie. Rada Enethera była trafna. Po prostu jeszcze nie znam Windowsa 7. Dzięki za pomoc i sorry za kłopot...
Krix,
Ja mam 7 windę i chodzą mi obie massy. To raczej nie wina systemu. Może jakieś sterowniki? Coś się wyświetla po instalacji? Gra się włącza ale wychodzi do wina? Jak to wygląda?
Gość_Forgotten*,
Próbowałeś odpalić w trybie zgodności z XP/2000?
Bielu,
Chyba moje utrudnienie nie nadaje się do tego tematu, ale w końcu potrzebuję pomocy...
Mam problem z odpaleniem "Massy". Instalacja przebiegała bez problemów, jednak po instalacji gra nie chce mi ruszyć. Wcześniej kiedy miałem Windowsa XP, śmigało mi bez problemów (doszedłem do momentu z Rexem ). Obecnie posiadam Windowsa 7 Ultimate. I chcę się zapytać, czy wina leży po stronie systemu. Gra bardzo mi się spodobała i szkoda by było, kiedy musiałbym odpuścić ją sobie po 2 godzinach rozgrywki...

Płyta: MSI 880GMA-E45 AMD880G s.AM3
Procesor: AMD Phenom II X4 955 Black Edition s.AM3 BOX
Pamięć: Kingston 2x2 GB
Karta Graficzna: Vertex3D ATI HD6850 X-Edition 1GB DDR5/256bit
Dysk Twardy: WD Caviar Blue WD5000AAKX 500GB sATA III 16MB
System: Windows 7 Ultimate 32bit
eimyr,
A może jednak we dwóch. Nie pamiętam już ile jest potrzebne, ja skończyłem chyba po dwóch na 59, wiem, że jest możliwe zrobić 60 w dwa podejścia, ale miałem trochę za dużo wyborów "Paragon".

Spoko. To w końcu Całodobowe Centrum Pomocy, nie?
Gość_Kaczokwak*,
Właśnie chcę expić,po pierwszym podejściu adeptem miałem 50 poziom wszystkie planety odwiedzone, zadania wykonane więc może mi się uda to dobić w 3 podejściach.
Jeszcze raz dziękuje za odpowiedź
eimyr,
Ostatnie daną postacią. Jeżeli masz trzy postacie, którymi przeszedłeś grę, powinieneś mieć co najmniej trzy savy. Jeśli jedną postacią przeszedłeś kilka razy liczy się ostatnie przejście - pozostałe są zdaje mi się nadpisane.

Jak najbardziej to dobry pomysł - jeśli będziesz grał na 100% może Ci się uda dobić do 60 poziomu w trzech przejściach - pamiętaj jednak, że tak naprawdę bonusy na początek gry w ME2 nie są aż tak istotne i jeśli nie chce ci się expić postaci to wystarczy, że wszystkie decyzje będziesz miał tak jak chcesz. w
Gość_Kaczokwak*,
Mam jeszcze jedno pytanie.
Decyzje z którego przechodzenia gry obowiązują w ME2 ?
Chciałbym przejść grę bez dawania punktów w urok/zastraszenie i czy tylko decyzje podejmowane przy ostatnim przechodzeniu przechodzą do ME2
Gość_Kaczokwak*,
Tak myślałem, gdybym wiedział to bym na początku odblokował to osiągnięcie. No cóż teraz już wiem co i jak to szybciej zleci.
Dziękuje za odpowiedź.
eimyr,
Dziwne. Zerknę co na to moja wersja.

[Dodano po 5 minutach]

Chyba masz rację. Wygląda na to, że nie da się dodać skill istniejącej postaci. Będziesz musiał przejść grę jeszcze raz.

Ale głowa do góry! Zacznij na najtrudniejszym możliwym poziomie i graj aż nie przejdziesz Szaleńczego. Ta gra jest tego warta
Gość_Kaczokwak*,
Chodzi o to że przeszedłem grę adeptem, odblokowałem achievement z karabinami szturmowymi i jakbym chciał żeby teraz on miał dodatkową umiejętność karabiny szturmowe jednak nie mogę jej mu przy ponownym rozpoczynaniu gry, tak jak nowo zrobionej postaci. I czy muszę grać nową postacią żeby adept miał um. karabiny szturmowe ?
eimyr,
Jeżeli przeszedłeś grę Adeptem raz i chcesz przechodzić od zera tą samą postacią i masz zrobiony achievement z karabinami szturmowymi - nic nie stoi na przeszkodzie. Gdy ja grałem Adeptem 3x, za pierwszym razem nie miałem nic, za drugim - snajperki.

Swoją drogą, rozważam (wyłącznie w ME1, w ME2 to nie działa już tak dobrze) używanie snajperek na Adepcie. Karabin jest dobry, pozwoli Ci pruć cały czas, ale... masz sporo mocy obezwładniających przeciwników. Będziesz chciał ich używać, a nie da się jednocześnie prowadzić skutecznego ostrzału i uderzać mocami. Moja taktyka polegała na rzuceniu wszystkich mocy naraz, co sprawiało, że w 90% walk wszyscy wrogowie latali po ścianach, wtedy na spokojnie wyjmowałem snajperkę i strzelałem po głowach bezbronnych wrogów. Zanim rzuciłem moce ponownie, snajperka zwykle zdążyła się ochłodzić, więc optymalnie strzelałem jednoczesnie panując nad polem bitwy. Z karabinem nie da się tego zrobić - chociaż większość poradników w necie zaleca karabin szturmowy jako najprostszy w użyciu.
Dieter Bohlen,
Zależy o co Ci chodzi? O rozdanie punktów do tej umiejętności?
Gość_Kaczokwak*,
Mam pytanie czy mogę adeptowi którym już przeszedłem grę dodać umiejętność związaną z karabinami szturmowymi czy tylko pozostaje gra od nowa ?
eimyr,
Chyba nie, ale przy graniu na normalnym i trudnym nie jest to potrzebne.

[Dodano po 39 minutach]

A, teraz się zorientowałem. Jeśli chcesz to zrobić, żeby niby mieć ten achievement wchodząc do ME2 to się nie przejmuj. I tak Ci to nic nie da.
Kresselack,
Czy jest możliwość edytowania jakiegoś pliku tekstowego tak, aby przy tworzeniu nowej postaci można było wybrać mu dowolną dodatkową moc spośród tych, w których podczas poprzednich rozgrywek zdobyliśmy specjalizację (tzn. achievement za pewną ilość użyć)?
Krix,
Tam były zadania poboczne. Lokalizacje planet na które posłano potworki tej rośliny. Można je bez tego też znaleźć jeśli przeszukujesz wszystkie dostępne układy gwiezdne.
Wczytywanie...