Za 1 razem zauwazylem tylko plusiki na moim postaciach i odrazu wylaczylem...a potem jak wczytalem to juz nic nie było...no ale mnie dziwi to troche zeby az tyle doswiadczenia dostac ? z początu 15 poziomu paladyna na 16 za jedno zadanie?
No bo po co ma być otwarty? problem rozwiązany, temat zamknąć, by np. nie narosło spamu.
A czy potrzebne mi będą książki z drugiego poziomu Oka Smoka? jest ich chyba 6, więc pytam się, bo nie chce mi się za bardzo ich czytać... ale jeśli trzeba to napiszcie.
Nie, chyba że jest zadanie, że trzeba jakąś przeklętą rzecz przynieść, a nigdzie się w ID II z takim nie spotkałem, więc możesz sprzedać albo wyrzucić.
Tzn chodzilo mi ze nie ma co go zamykac tak wczesnie, bo widze ze Godlike i chocby Innos jeszcze jakies pytania maja i bede mieli jeszcze przez pewien czas
Ogolnie wiekszosc albo sie wyrzuca, albo trzyma po sakwach, jesli sie ma w nich jeszcze miejsca [itemy z questow tam nie wchodza w sumie], albo sprzedaje i co tu sie jeszcze pytac ?
Na solucji jak dobrze pamietam byly wzmianki co sie przyda pozniej, a co nie
Tak patrze i w mojej kolekcji przedmiotów znalazł sie przypalony zwój z miasta (druga lokacja w grze, gdzie zabija sie tego maga na polecenie czarodziejki)
wywalic?
do tego
Ksiazka ... Valas - czarny kruk
klucz do magazynu..dostalem klucz do magazynu tam w tym klasztorze mnichów i nie wiem po co mi ten klucz
Dziennik Thavry czy jakos tak...to jeszcze z lodowej swiatyni...ktos pisal ze on moze sie przydac, dalej...tylko do czego?
tak samo dziennik arcykapłanki Larysy...
Nie pamiętam zbyt dobrze, ale powinieneś zostawić ten zwój. Książkę Valasa możesz sprzedać. Klucz do magazynu możesz wywalić jak i dziennik Thavry i arcykapłanki Larysy.
Diego drugą część zwoju gdzieś można znaleźć, ale na wszelki wypadek zostaw sobie ten pierwszy fragment. Grę możesz przejść bez znalezienia obydwu zwojów.
Przeca jeden zwój ma ten śmierdzący goblin, tam gdzie jest pierwsza poważniejsza (xD) walka grupowa, a drugi ma Phaen, ten czarodziej, który nas atakuje w mieście.