Sebix ma racje. Bo wolę mieć lepszą obronę i skuteczność ataku. A dmg też da się wymaxymalizować np. Kotor 2. Superior energy cell, kryształ upari, sigil, Adegan lens, deflection emiter. W sumie miecz świetlny w kotor 2 zadawał obrażenia od 10-51 dodaj formę VII Yu-yo zadawane dmg x2 + szybkość i grad ciosów. Mówię wam, miecz tnie jak marzenie przy tym dobra obrona, wysoka kostka oraz obrażenia. ;]
[KotOR I] Świetlne miecze
W kotorze 2 odpalenie z 7 formą walki i szybkością owocuje 3-4x zadane dmg ;]nie kiedy ok 40. A po za tym mam słabość do czarnego stroju i niebieskiego miecza świetlnego. xD
Skoro mowa o KotOR I to na początku wspomnę, że poziom trudności walk jest banalnie prosty. Postać typu soldier 8 lvl/ Jedi guardian 12 lvl, ze spora siłą, dwoma lightsaberami [lub podwójnym] i najbardziej zaawansowaną Force Speed [Master Speed?] - po prostu idzie przed siebie i kładzie wszystko co mu stanie na drodze. I to nawet bez wsparcia drużyny. Jak jest więcej przeciwników to na starcie ich Force Wavem częstujemy i po kolei, tniemy jednego po drugim. Wręcz paść ze znudzenia można... Więc to jakie umieścimy w mieczykach kryształy ma marginalny wpływ na walkę. Czy załatwimy wroga w trzy, dwie czy w jedną rundę nie ma większego znaczenia. Dla mnie liczy się tylko... kolor i to jak się komponuje z ogólny wyglądem postaci. Oczywiście to już kwestia indywidualnego gustu.
Ja zwykle grałem łysym Azjatą z bródką, w ciemnych szatach z podwójnym mieczem o fioletowym "ostrzu". Jest w tych "kijach świetlnych" coś takiego że nie mogę się im oprzeć
Ja zwykle grałem łysym Azjatą z bródką, w ciemnych szatach z podwójnym mieczem o fioletowym "ostrzu". Jest w tych "kijach świetlnych" coś takiego że nie mogę się im oprzeć
Najbardziej lubię walczyć podwójnym mieczem świetlnym lub dwoma. Kolor miecza to niebieski lub fioletowy.Jeśli chodzi o dwie lightsabers to dobrze by było gdyby jeden z nich był krótki.Wspomniane zostało tutaj,że postać wyszkolona w walce jedną bronią jest słaba.Zgadzam się z tym, bo to jest marnowanie potencjału postaci.Ugh pamietam jak miałem kiedyś tak wyszkoloną postać, więc z Malakiem miałem największe problemy.
Gość_Uninnamunty*
#47Cytat
Nie próbowałem, ale wśród kodów, które wpisujesz edytując swkotor.ini jest coś takiego: Cytat addlevel # - zwiększa poziom o wybraną wartość (zła wartość obniża poziom) addexp # - zwiększenie punktów doświadczenia (zła wartość zmniejsza ilość punktów)
Jak inaczej mozna to rozumiec haha