Mari

... ahaś.
"Jakim drzewem możesz być, leżąc na podłodze?"
Odpowiedz
Mam wrażenie jakbyś opisywała kogoś kogo bardzo dobrze znam Dobrze ale pytania. Chodziłem do klasy o dokładnie tym samym profilu i miałem dokładnie te same plany co Ty, jednak na maturze zdawałem zupełnie coś innego i studiuję tez zupełnie coś innego, zatem moje pytanie brzmi. Czy jesteś/byłaś pewna wyboru klasy o tym profilu? Piszesz o religioznawstwie, gdybyś dostała się załóżmy na UJ albo na UW na każdy z tych kierunków (Medyczne, Biologia, Religioznawstwo) to co byś wybrała? Myślałaś może o filozofii jako kierunku studiów?
Odpowiedz
Mari filozof - ta wizja wywołała u mnie paskudny uśmieszek - ale to koniecznie musisz wtedy zacząć pracować u nas na katedrze bioetyki - chętnie bym zobaczyła miny niektórych tamtejszych 'ętelygentów'.

Pytania:
Która postać z fae była/jest najbliższa prawdziwej Anety?
Najbardziej zwariowana rzecz, którą zrobiłaś, a do której się przyznajesz?
Najtrudniejsza Twoim zdaniem rzecz, której dokonałaś?
Odpowiedz
Tak, byłam pewna tego, że chcę tego jakoś w momencie składania papierów (chociaż rok wcześniej myślałam o humanie, aż wstyd się przyznać)
Wybrałabym medycynę - miałabym po tych studiach największe możliwości w realizowaniu siebie (jednym z planów na przyszłość jest załapanie się na chociaż dwa lata do lekarzy bez granic;)).
O filozofii myślę nadal i to całkiem poważnie (Nitrejo, strzeż się!).

Najbliżej mnie jest obecna postać - małej, wrednej i księżniczkującej pixie, której wszędzie pełno i która raczej się nie męczy, tylko potrafi bez przerwy mówić i wywijać jakieś dziwne numery (Piotrek już obiecał powyrywać mi skrzydełka;)).