Larian opowiada o kreatorze postaci w BG3 - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Gość_Thorot*,
Gdybym tylko mógł uruchomić betę....
Z jakiegoś powodu ani baldur ani pathfinder nie włączjaąsię u mnie. Przy Pathfinderze mówi mi że coś nie tak jest z silnikiem unity
Szakal,
Ja mam zamiar grać własnoręcznie stworzoną postacią tak samo jak w DOS 2. Postacie stworzone przez Larian są fajne, ale kreacja własnego awatara to dla mnie połowa zabawy. Nie wiem tylko jeszcze co to będzie za postać. Napewno jakaś klasa magiczna, ale rasy nie jestem pewien. Z reguły gram ludźmi, elfami lub półelfami, ale tieflingi i dragonborny wyglądają bardzo ciekawie w tej grze.
Niblla,
No gra kusi... ale z postacią mam problem czy zacząć jako "Dark Urge" czy może próbować full oryginalna.
Courun Yauntyrr,

baldur's gate 3

Studio Larian stara się zaostrzyć apetyt na nadchodzące coraz większymi krokami "Baldur's Gate III", stąd też nie dziwi wywiad, jaki jeden z pracowników studia udzielił serwisowi Kotaku. Tym razem chodzi o proces kreacji postaci, czyli element, który potrafi zająć mnóstwo czasu i dla niektórych jest wręcz wyznacznikiem tego, czy dany tytuł ma u nich jakiekolwiek szanse.

Już przy okazji zapowiedzi zwracałem uwagę na pewną "ubogość" procesu kreacji mojego mrocznego elfa. Chodziło rzecz jasna o możliwość wyboru modelu twarzy, bowiem z jakiegoś powodu zadbano o całe mnóstwo fryzur. Teoretycznie prędzej czy później dorobimy się jakiegoś nakrycia głowy, stąd też włosy zejdą na dalszy plan, jednak wciąż możemy delektować się efektem pracy przy pierwszych minutach spędzonych z grą.

We współpracy z Vextralife powstał wywiad przeprowadzony z szefową działu artystycznego w Larian, czyli Aleną Dubroviną. Dowiemy się z niego o doświadczeniach przy grach w konkurencyjne tytuły, gdzie proces kreacji postaci właściwie prowadzi niemal w to samo miejsce, na swój sposób eliminując widoczną odmienność. Larian chce mocniej zaakcentować nasze wybory w kwestii wizualnej poprzez "dodatki", na które składają się chociażby tatuaże, biżuteria, włosy i owłosienie oraz fryzura. Wszystko po to, aby każda z ras odznaczała się czymś nowym, zaś napotykani przedstawiciele nie stanowili jedynie armii klonów.

Choć podobne zapewnienia słyszymy niemal przy każdej dużej grze RPG i zwykle jest to tylko kwestia marzeń, to wciąż wierzymy w sukces. A ten odtrąbimy po premierze, czyli dla posiadaczy PC już 3 sierpnia 2023 roku.

Wczytywanie...