W Cyberpunk 2077 jednak nie wybierzesz płci - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Gość_cbd gummies*,
I started charming CBD gummies a itty-bitty while ago well-grounded to last what the hype was about, and contemporary I actually look forward to them once bed. They don’t finish me out or anything, but they gain it so much easier to cold and disappointing collapse asleep naturally. I’ve been waking up view nature more rested and not sluggish at all. Disinterestedly, nice of want I’d tried them sooner.
Gość_Passion*,
Z tego, co czytałam to płeć w słownictwie ma być uzależniona od głosu, czyli np. jeżeli zrobimy sobie postać z żeńskim ciałem i męskim głosem, to będą nas traktować jak mężczyznę. Natomiast jeśli zrobimy na odwrót (męskie ciało, żeński głos) to jak kobietę. Opcje klasyczne mężczyzny i kobiety (tzw. cis) nie dostaną żadnych zmian, bp determinantą nie jest budowa ciała w tym przypadku.
Gość_Ryba*,
Myślę że ten pomysł pasuje do klimatu cyberpunku w końcu ludzie korzystają tam z różnych wszczepów i modyfikacji.
Gość_Diego*,
Nie podoba mi się, tak po prostu.
Tokar,
Wydaję mi się, że pójdą tu po prostu na łatwiznę i nie będzie żadnego odmieniania

Cytat

Na pewno nie dla mnie (tworzę raczej klasycznych facetów, z którymi potem się utożsamiam w trakcie gry), ale jak komuś to uprzyjemni grę, to czemu nie


Same here i dokładnie to samo sobie o tym myślę
krzyslewy,
Ciekaw jestem, jak będzie z rodzajami w dubbingu, bo w przypadku polskiej lokalizacji trzeba byłoby stworzyć cztery warianty: męski głos mówiący o sobie w męskim i damskim rodzaju oraz analogicznie damski.

Tak czy inaczej, eksperyment ok. Na pewno nie dla mnie (tworzę raczej klasycznych facetów, z którymi potem się utożsamiam w trakcie gry), ale jak komuś to uprzyjemni grę, to czemu nie
Tokar,

Oznacza to tyle, że zgodnie z zapowiedziami główny bohater będzie mógł być mężczyzną lub kobietą, ale przy okazji nic nie stanie na przeszkodzie, aby wziąć najlepsze z obu światów, czyli przykładowo wybrać męski głos i dorzucić do niego damską fizjonomię. Pełna dowolność, ograniczać ma nas tylko wyobraźnia.

cyberpunk 2077 class="lbox">cyberpunk 2077

Wspomniany szczegół kreatora postaci w "Cyberpunk 2077" nakreśliła starsza artystka koncepcyjna, Marthe Jonkers, w wywiadzie dla brytyjskiego dziennika Metro.

"Nasz kreator postaci w porównaniu do tego z ostatniego dema, posiada teraz o wiele więcej opcji. Przykładowo – nie ma już wyboru płci. Nie decydujesz – *chcę być facetem lub kobietą*. Teraz wybierasz typ ciała, gdyż chcemy, abyś miał jak największą swobodę w stworzeniu swojej postaci. Dlatego wybierasz typ ciała, a mamy dwa głosy dla naszego bohatera: jeden męski, drugi kobiecy. Możesz mieszać i sprawdzać, co ci najbardziej leży. W zupełnie dowolny sposób. Mamy też wiele odcieni skóry, tatuaży czy fryzur. Dlatego, bo chcemy dać graczom wolność w tworzeniu bohatera i grania tak jak sobie to wyobrażą."

Oczywiście, w związku z tymi rewelacjami, musiało paść pytanie o istotę tożsamości płciowej i tego, jaki ma ona wpływ na rozgrywkę.

"Powiedziałabym, że zajmujemy się wieloma... skomplikowanymi kwestiami. Chcieliśmy stworzyć bowiem jak najbardziej realny cyberpunkowy świat. Cyberpunk 2020 posiadał swoje bardzo mroczne zaułki i pokazujemy to również w Cyberpunk 2077. Malujemy pewien obraz i pozwalamy graczom go zinterpretować. To jak ludzie zapatrują się na pewne sytuacje i jako sobie z nimi poradzą, zostawiamy w ich rękach. Nie unikamy cyberpunkowych klimatów, bo to element stworzenia realistycznego świata, ale zostawiamy pełną swobodę" – tłumaczy Jonkers.

Ma to sens. Pomysł wydaję mi się niegłupi, praktycznie nieszkodliwy (bo to w sumie i tak pewnie opcjonalna kosmetyka) oraz oryginalny. Jeżeli zostanie to zrobione z dobrym smakiem (a nie BioWare style), to czemu nie? Jestem za.

Wczytywanie...