Spore te zmiany, zawsze miło widzieć jak twórcy gier słuchają graczy i robią na ich podstawie spore zmiany
[Skyshine's BEDLAM] Ogromny update dla Skyshine's BEDLAM - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
Wydane w zeszłym roku "Skyshine's BEDLAM" zebrało mieszane oceny. Recenzenci chwalili klimat, styl graficzny i pomysł, ale walka oraz niektóre elementy gameplay'u strasznie kulały. Aby zaradzić tym niedogodnościom twórcy współpracując z społecznością wydali ogromny update mocno zmieniający wiele aspektów gry. Pełną listę zmian znajdziecie w rozwinięciu newsa.
class="lbox">Nowa mechanika starć
- Możliwość wykonania kosztującej 2 PA akcji drużynowej
- Koszt ruchu zmniejszony do 1 PA
- Atak bez poruszania się kosztuje 2 PA i zadaje 100% obrażeń
- Atak po wykonaniu ruchu kosztuje 1 PA i zadaje 60% obrażeń
- Zmniejszono koszt używania super broni Dozera
- Dodano opcję "Zakończenia Tury"
- Zmieniono działanie Blitzu w trybie Arcade
- Możliwość wyłączenia części zmian w opcjach
Gameplay
- Ulepszone AI wrogów
- Możliwość gry każdą frakcją występującą w grze
- Nowe jednostki elitarne dla każdego Dozera
- Większe możliwości kompletowania załogi
- Przerobiona kampania i tryb Arcade
- Ulepszono i zwiększono ilość zdarzeń losowych
- Przebudowano system zagrożenia
- Szarża Rabusia została dodana do listy umiejętności wrogich i przyjaznych Rabusiów
- Ulepszono kontratak Rewolwerowca
Nowa zawartość
- Nowe skórki dla członków wszystkich frakcji
- 72 nowych członków załogi, zarówno weteranów jak i żółtodziobów
- 5 nowych Dozerów po jednym dla każdej frakcji
- 5 nowych jednostek elitarnych w tym sam Mechanik
- Członkowie załogi noszą teraz imiona po donatorach gry i członkach społeczności
- Przebudowane pole bitwy ma dawać dużo radości
Zmiany ogólne
- Naprawione często występujące bugi
- Dla lepszej jakości zredukowano animacje Dozera podczas podróży
- Podczas starć surowce są ułożone w bardziej dogodnych dla gracza miejscach
Coś mi mówi, że teraz "Skyshine's BEDLAM" będzie dla graczy znacznie przyjemniejsze niż w dniu premiery.