Użytkownik Jezid dnia niedziela, 22 listopada 2015, 23:16 napisał
Ciekawi w większości bohaterowie (te rozmowy w obozie...)
Właśnie te dialogi w obozie były cudne. Uwielbiam ten klimat przy ognisku, gdzie zgromadzona jest moja cała drużyna... Pamiętam zaskoczenie, gdy znienacka zostałem w nim zaatakowany - też dobry pomysł, bo traktowałem to miejsce jako bezpieczną bazę, w której mogę spokojnie odpocząć - a tu trzeba walczyć
W ogóle "DA: Początek" miało wyborną atmosferę, czuć był tę beznadziejność sytuacji powodowaną przez walkę z nieskończoną armią pomiotów. Do tego ile wyborów się pojawiło - a to przy namaszczaniu kogoś na nowego króla, a to przy załatwianiu sobie sojuszników, a to przy romansach.
Użytkownik dunio1 dnia poniedziałek, 23 listopada 2015, 09:56 napisał
Widac ze tworcy mieli dobry pomysl, ale strasznie niedopracowana jest, chocby przez questy mmo.
A i tak najbardziej przeszkadzalo mi zbyt duzo walk
Racja, tej walki rzeczywiście bywało za dużo, ale jeśli się zaangażowało w historię i wczuło w świat, liczba przeciwników do pokonania stawała się nieistotna
O schematycznych zadaniach pobocznych wspomniałem, jednak wydaje mi się, że główne misje przeważnie były w porządku - albo moje wrażenia z gry ulegają podkoloryzowaniu przez upływ czasu.
Użytkownik Lionel dnia sobota, 21 listopada 2015, 18:40 napisał
"Gothic", a raczej drugą odsłonę, też darzę dużym sentymentem. To jedna z niewielu gier, które przechodziłem kilkakrotnie, by dołączyć do każdej frakcji i wybić wszystko, co do nogi.
Mnie obydwie części zachwycają, ale te nowe twory Piranhy Bytes, czyli seria "Risen" też zła nie jest. Szczególnie druga i trzecia część. Z jednej strony inne, bo w śródziemnomorskich klimatach, z drugiej w wielu aspektach dalej podobne do "Gothica" - i to tych dwóch pierwszych części, bo pozostałe - trójka i czwórka - dla mnie nie istnieją