Pillars of Eternity – Pierwsze długie gameplaye! - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
http://pillarsofetern...dia.com/Priest
Czyli wychodzi na to, że Kleryk zajmuje się regeneracją Wytrzymałości (tego czerwonego cienia na portrecie). Ciekawe. Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu.
A co do regeneracji zdrowia po walce to z tego co zrozumiałem jeszcze jest ten zielony pasek który się już nie regeneruje i który przy wyzerowaniu oznacza śmierć postaci.
To jest to, na co długo czekali wszyscy, którzy chcą zagrać w produkcję studia Obsidian, "Pillars of Eternity". Do sieci trafiły dwa zapisy rozgrywki, oba o długości około dwudziestu pięciu minut. To świetna okazja do zobaczenia na własne oczy jak wygląda cRPG nawiązujący do najlepszych gier w swoim gatunku.
Pierwszy gameplay udostępnił serwis Giantbomb. Wideo okraszone jest komentarzami Josha Sawyera, który opowiada o najważniejszych elementach "Pillars of Eternity" (tworzenie postaci, dialogi, walka i dużo więcej) w rozmowie z prowadzącymi program. Sawyer kontroluje prace studia, więc jest dobrze obeznany z produkcją. W drugim filmiku również usłyszymy jego głos, tylko że towarzyszy mu już Brandon Adler, także mający swój udział w pracach nad grą, oraz Megan Sullivan, dziennikarka IGN-u. Zapraszam do oglądania.
Plik wideo nie jest już dostępny.