Choć powrót z otchłani nie był łatwy, poszukiwacze przygód zdołali opuścić Labirynt z Kości Słoniowej i ponownie stanąć do walki przeciwko demonom z Rany Świata. Problem w tym, że pyszne poczynania bohaterów Piątej Krucjaty zwróciły uwagę samego Deskari, demonicznego lorda szarańczy.
![pathfinder, mapa](https://gfx.gexe.pl/2014/2/23/23163718m.jpg)
Choć szansa na zasklepienie Rany Świata wydaje się na wyciągnięcie ręki, to kolejne posunięcie krzyżowców będzie wymagało ogromnego poświęcenia. Jeszcze żaden ze śmiałków Golarion nie wkroczył do Iz, miasta szarańczy, i z niego powrócił. Co więcej, samo pokonanie władcy Iz – balora Khorramzadeha – nie będzie tak wymagające, jak spotkanie z samym lordem Deskari.
![pathfinder, okładka](https://gfx.gexe.pl/2014/2/23/23163607m.jpg)
"City of Locusts" to ostatni scenariusz w kampanii "Wrath of the Righteous", której rozgrywka ma niepośledni wpływ na przyszłość basenu Morza Wewnętrznego. Jest to przygoda przygotowana dla 18-poziomowych postaci o 9. poziomie mityczności, autorstwa Richarda Petta. Poza samym zarysem fabularnym, pakiet przedstawia sugestie, co do kontynuacji historii zarówno w przypadku odniesienia sukcesu lub poniesienia porażki przez krzyżowców, a także kontynuację opowiadań Robina D. Lawsa o krucjatach.
Wersję PDF tytułu można nabyć za $15.99 od 26.02.2014.