powiedział "brak naprawde ciekawych faktów z życia bohaterów" ale nie zaprzecze, pomysł był dobry ale samo
wykpnanie "lekko" skopane. Jak dla mnie zbyt czesto powtarzały sie lokacje i gra byla troszeczke za krótka...
Co do sztucznej inteligencji zombie - tu sie nie zgodze z autorem bo czego Ty być ku**a chciał? Mówiących
truposzy ludzkim głosem, strzelających z broni palnej..? Moim skromnym zdaniem zdechlaki zachowywaly sie
dokładnie tak jak w serialu... Noo moze nie idealnie odwzorowali to zachowanie ale jest podobne...
Teraz grafika którą autor zmieszal nieslusznie z błotem... Nie jest taka zła tylko ze jak ktoś ustawił
rozdzielczosc ekranu 800x600 to niema co sie dziwic ze to fatalnie wygląda grafice dale 7 na 10 pkt. bo nie
jest to co prawda rewelacja ale tez nie razi po oczach. Fajnym motywem w grze jest używanie broni białej tak
jak np noż, toporek, młot, metalowa rurka; ale to też ma swoje minusy jak np, to że toporkiem musimy się
troszeczke namachac zeby ubić zombiaka a z większego młotu rozwalamy mu czaszke po jednym uderzeniu.
Tragedią jest też sterowanie, a konkretnie czułość myszy. Nosząc broń białą, muszialem sie nakręcic myszką
żeby zrobić pełny obrót o 360 stopni, natomiast trzymając pistolet, strzelbe lub jakąkolwiek broń palną,
ruszyłem mysz delikatnie i traciłem orientacje w terenie... I wracajac do modeli postaci, tu się zgodze z
autorem, nie powalają na kolana... Tak więc podsumowując, jak dla mnie (możecie sie ze mną nie zgadac,
wisi mi to) gra nie jest taka zła ale ma sporo niedoróbek i mogli to zrobić lepiej. Sam pomysł na zrobienie
FPSa The Walking Dead świetny... Ale wykonanie zpaprali lekko. poprzednia odslona gry The Walking Dead
o wiele lepsza, zwłaszcza dla kogoś kto lubi gry z mocną fabułą, przyznam sie bez wstydu ze przy koncu sie
rozpłakałem po raz pierwszy przy grze, tak więc polecam poprzednią cześć The Walking Dead, a
The Walking Dead Survival instinct oceniam na 4/10...