Czy twórca pierwszego Tormenta będzie majstrował przy drugim? - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Ranger Krzyś,
porfirion,
Nadal widzisz mnie na stanowisku korektora, czy jakbyś nieco zmienił zdanie...?
Ranger Krzyś,
Nienawidzę Cię.
porfirion,
Jako le correcteur? Może i tak (ale bym was gnębił ) Tylko zależy, jak trzeba być dostępnym czasowo - co prawda jestem sporym nolifem, ale jednak staram się mieć życie poza komputerem

A co do kapusty itp. To ja przed chwilą sobie przeczytałem: "Jeśli fani się sprężą (...), to wtedy zacny Chris Avellone zwabiony ich zapachem"
Ranger Krzyś,
Myślałem o kapuście pisząc to zdanie... Zresztą, Hassan wylatujesz! Porfirionie, zainteresowałbyś się nową robotą, co? Ekshassanową robotą - pozwolę sobie sprecyzować.
Hassan',
Przegapiłem sprawdzając. Często mi się to zdarza, ale mam nadzieję, że w końcu zacznie zdarzać się coraz rzadziej.

Czy to zdanie ma jakikolwiek sens?
porfirion,
Ale skoro "3,5 miliona (etc.) baksów" to Chris będzie zwabiony ich zapachem, nie "jej" (no chyba że zwabiony zapachem kapusty ) Jak ja uwielbiam czepiać się szczegółów...
Ranger Krzyś,

Mamy na to szansę. Ba, całkiem sporą – rzekłbym. Jeśli fani się sprężą i wpłacą na konto kickstarterowej akcji 3,5 miliona zielonych jak kapusta baksów, to wtedy zacny Chris Avellone zwabiony ich zapachem, wesprze ekipę inXilów w całym swym majestacie twórczym. Co tu dużo mówić – to dla wielbicieli pierwszej Udręki fantastyczna wiadomość! Przypominam, że ten Pan odpowiadał za większą część fabuły legendy cRPG. Kto nie wierzy – niech poczyta wywiad w dwóch częściach (przetłumaczony dzięki staraniom Meda) z twórcami Planescape: Torment. Linki zamieszczam pod newsem.

chris avellone, heros

Jak na razie zadeklarowana na projekt kwota zbliża się do 3 milionów dolarów, a do końca zbiórki pozostały prawie dwa tygodnie (dokładniej to 13 dni). Można więc spokojnie założyć, że cel zostanie osiągnięty. Chris, współzałożyciel i jeden z czołowych pracowników Obsidian Entertainment, pomagał już ludziom z inXile przy projektowaniu gry Wasteland 2. Znajomość z szefostwem firmy sięga jeszcze lat dziewięćdziesiątych, pracy w Interplay, którego prezesem był wtedy Brian Fargo, obecnie szef inXile Entertainment.

Hmm, Torment: Tides of Numenera zapowiada się z każdym nowym newsem coraz lepiej... Ekhm, redakcyjni sceptycy, jesteście gdzieś tam jeszcze?

Wczytywanie...