Nieco opisane statystyki Hierofanty i Herolda.
http://gexe.pl/neverw...a/p3#nwn2soz21
Jako Kapłan i Ulubieniec Bogów skorzystaj na pewno z Trzęsienia Ziemi, Większego Rozproszenia Zaklęć, Młota Bogów, Uderzenia Płomieni czy Krzywdy. Ponadto przyda się na pewno Wygnanie na przywołańce.
Jako Czarnoksiężnik na pewno musisz skorzystać z Jadowitego Uderzenia, bo ignoruje ono odporność na magię. Poza tym Mroźne Macki, Pożarcie Magii, Ściana Straszliwego Ognia, Uderzenie Piekielnego Szronu.
Te z ogniem nie działają na Herolda, więc rzucaj to na Hierofantę.
Poza tym, jak dobrze pamiętam, można uciec z pola walki do wejścia, bo chyba przeciwnicy nie ruszają się stamtąd.
Szkoda, że w drużynie nie posiadasz dobrej klasy czarującej, a zapewne tacy towarzysze w bazie są niskiego poziomu. Z nimi walka jest łatwiejsza i daje dużo możliwości strategii.
http://gexe.pl/neverw...a/p3#nwn2soz21
Jako Kapłan i Ulubieniec Bogów skorzystaj na pewno z Trzęsienia Ziemi, Większego Rozproszenia Zaklęć, Młota Bogów, Uderzenia Płomieni czy Krzywdy. Ponadto przyda się na pewno Wygnanie na przywołańce.
Jako Czarnoksiężnik na pewno musisz skorzystać z Jadowitego Uderzenia, bo ignoruje ono odporność na magię. Poza tym Mroźne Macki, Pożarcie Magii, Ściana Straszliwego Ognia, Uderzenie Piekielnego Szronu.
Te z ogniem nie działają na Herolda, więc rzucaj to na Hierofantę.
Poza tym, jak dobrze pamiętam, można uciec z pola walki do wejścia, bo chyba przeciwnicy nie ruszają się stamtąd.
Szkoda, że w drużynie nie posiadasz dobrej klasy czarującej, a zapewne tacy towarzysze w bazie są niskiego poziomu. Z nimi walka jest łatwiejsza i daje dużo możliwości strategii.