Nowe informacje na temat gry studia Obsidian Entertainment - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Ranger Krzyś,
W którymś wywiadzie była mowa, że Torment to w 2/3 robota własnie Chrisa - napisał ponoć wiekszość dialogów, cała fabuła była jego pomysłem - więc główny "mózg" jest we własciwym miejscu (jeśli oczywiście moje spekulacje nie są guzik warte). W każdym razie, wcześniej czy później, oby "duchowy nastepca" kiedyś tam zstąpił na półki sklepowe. Ja tam mogę poczekać, nigdzie się nie śpieszę


Ps. Odgrzebałem wspomniany wywiad, a przy okazji - tłumaczenie na naszą swojską polszczyznę znajduje się na TYM serwisie. Trzy razy :"hura" na cześć tłumacza - Meda

http://gexe.pl/planes...Udrece-czesc-1
http://gexe.pl/planes...Udrece-czesc-2
Redhorn Steelaxe,
Ranger, warto dodać że Chris wspominał też że system d20 odpada bo utrudnia zabawę.
Z wieloświatem to problem taki że uni nie istnieje. Wizardzi go skasowali.

Stąd moje obawy... nie ma świata, bohatera, systemu, całej starej ekipy twórców nawet ale... to będzie duchowy następca.
Niechże będzie lepszy niż tego którego doczekał się Baldur, bo chłopaki mają chyba najlepsze predyspozycje do stworzenia nieszablonowego i pełnokrwistego rpg.

Albo raczej, interaktywnej książki.
Hassan',
Uu, jakby to była gra skupiona na fabule i z tak rozbudowaną opowieścią jak Torment... Mmm, mmm, m.
Ranger Krzyś,
Mam nadzieję, że chodzi tu o duchowego następcę rewelacyjnego "Planescepe: Torment". Chris kiedyś tam wspominał, że jeśliby mógł zabrać się za produkcję sequela, to odpada możliwość bezpośredniej kontynuacji przygód Bezimiennego (bo to zamknięta opowieść). W grę nie wchodziłoby także opowiedzenie innej historii w uniwersum "Wieloświata", a to ze wzgledu na problemy z prawami autorskimi. Co najwyżej akcja nowej gry mogłaby się toczyć w świecie stylizowanym na "Planescape". Może tu chodzi o kolejną opowieść o "przeklętym" bohaterze? Stąd może wzieła się, jako startowa przy odliczaniu, ta cyfra - 4. Pierwszy raz taki typ herosa pojawił się w cRPG Chrisa Avellone'a przy okazji wspomnianej wyżej - "Udręki", drugi w KotOR II, a trzeci w "Masce Zdrajcy".
Redhorn Steelaxe,
Węże generalnie są symbolem odradzania się, żeby wspomnieć medycznego eskulapa.
Gość_wizytator*,
ujawnione cytaty faktycznie pasują do fallouta, jak mogłem na to nie wpaść
Gość_qwert*,
Wąż zjadający swój ogon nazywa się Ouroboros (czyt. Uroboros) i jest symbolem odradzania się. Czyżby odrodzenie się Van Burena?
Gość_Setyr*,
Wąż pożerający własny ogon.... Dziki Gon!!
Ammon,

Wczorajszego dnia nasz redakcyjny newsman krzyslewy informował Was o nowej produkcji studia Obsidianu. Znajdujący się na stronie producenta obrazek z cyfrą 4 mógł sugerować, że już wkrótce zapowiedziana zostanie czwarta cześć "Dungeon Siege". Wraz z kolejnymi dniami wszystko jednak uległo delikatnej zmianie.

obsidian, nowy projekt

Obecna jeszcze jakiś czas temu cyfra 4 najpierw zmieniła się na 3, a następnie na 2. Oznacza to najprawdopodobniej tyle, że jest to odliczanie, które już niedługo dobiegnie końca i ujawni nowy projekt amerykańskiego developera. Taka postać rzeczy nie wyklucza jednak tego, że tytułem znajdującym się w produkcji nie jest "Dungeon Siege IV". Z drugiej strony Obsidian tak naprawdę może pracować nad czymś zupełnie innym. Dla przykładu, obrazek węża pożerającego własny ogon (pewnie niektórym bardzo kojarzący się z produkcją polskiego CD Projekt RED) zasugerował użytkownikom oficjalnego forum studia, że nową grą będzie "Eternity", co w tłumaczeniu na nasz język oznacza "Wieczność".

Pojawiły się również doniesienia, według których nad nową grą Obsidianu miałby pracować Josh Sawyer – projektant takich tytułów jak "IceWind Dale II" oraz "Fallout: New Vegas". Pracował on również nad dwoma niepowstałymi projektami, wśród których znalazł się trzeci "Fallout" (nazwany również "Van Buren") studia Black Isle.

Wczytywanie...