Kosmetyka Antaloor - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Lionel,

okładka

Chociaż nad grą Two Worlds 2 od początku zbierały się ciemne chmury – od mało entuzjastycznego podejścia graczy na wiadomość o tworzeniu tytułu spowodowanego zapewne doświadczeniami z Two Worlds, poprzez ciągłe opóźnienia premiery oraz poinformowanie o braku dostępu edycji kolekcjonerskiej dla Polaków – to wreszcie 12 listopada gra ujrzała światło dzienne i zebrała na starcie wysokie noty nie tylko od rodzimych stron, ale również zagranicznych portali.

Chociaż skazy na diamentach dodają im uroku, to potknięcia w silniku gry już nie są tak urokliwe, dlatego tydzień po premierze Reality Pump wydało pierwszą (i oby ostatnią) łatkę do tytułu wprowadzającą poniższe zmiany:

  • usunięto problem z zawieszaniem się gry w trybie dla pojedynczego gracza podczas wczytywania poziomów i teleportacji,
  • zajęto się zawieszaniem się gry w trybie wieloosobowym,
  • naprawiono jakość wyświetlania filmów .oog przy wyłączonym HD,
  • dodano brakujące karty magii kupcom
  • poprawiono rodzaje składników mikstur w miejskich sklepach,
  • naprawiono błąd z zaklęciem niewidzialności, które teraz będzie miało ograniczony czas działania,
  • usunięto problem ze złym ustawieniem kamery w trybie snajperskim,
  • naprawiono błąd w ustawianiu stawki w minigrach na laptopach,
  • usunięto problem z błędnie wyświetlaną liczbą części ekwipunku podczas niszczenia go,
  • dodano opcję uaktualniania wersji gry,
  • niektórzy gracze skarżyli się na długie zapisywanie stanu gry w trybie pełnoekranowym. Mogło być to spowodowane robieniem zrzutów ekranowych. Tę opcję można zablokować w konsoli komendą : game.MakeSaveScreenShot 0, która powinna zostać dodana do pliku autosaveGame3.con w podfolderze Parameters znajdującym się w folderze z zapisanymi grami,
  • wprowadzono zmianę, która mogła naprawić problem z zapisywaniem postaci/wiosek w trybie wieloosobowym. Teraz, jeżeli wysyłanie danych na serwer zawiedzie, gra ponowi proces.

Łatka waży 5,5MB, więc w sumie niewiele i nie powinno trwać to zbyt długo, nawet przy wolnym łączu. Patch można ściągnąć stąd.

Wczytywanie...