[Baldur's Gate II: Cienie Amn] Kensai/mag – równowaga magii i miecza - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Gość_goli*,
Ostatnio znow pograłem w Baldura Juz raz przeszedlem magiem/kensai BG2 takze z BG1EE chciałem poprowadzic tą postac od pierwszej gry tym bardziej, ze chcialem zawinąc zlote pantalony i woluminy cech.
JEszcze gdy masz 1-2 poziom, zaraz po smierci Goriona polecam pojsc do jaskini na Wybrzezu Mieczy Jest tam wolumin kondycji pilnowany przez kilka upierdliwych nimf. Nie ma co liczyc na ich pokonanie, ale z flaszką niewidzialnosci powinno się udac je ominąc i zabrac księge. Dlaczego nie pozniej? Bo od pierwszego lvlu przy nowym poziomie bedzie wieszy bonus do punktow zycia. Jak zaczynalem ToB tą postacią pozniej to zycia miała ponad 200 ze statami 22,21,21,20,13,11
Gość_kael*,
Wiem, wiem, że tu nikt od 2011 nie pisał, ale akurat rozpocząłem grę takim dwuklasowcem, więc się podzielę doświadczeniem.
Zależało mi na Magu, ale nie chciałem czystego maga, więc wybrałem człowieka klasy Kensai i natychmiast po wejściu do gry złamałem go na Maga. Mam teraz Maga na 4 poziomie i Kensai nieaktywnego na 7. Ma to być Mag w zasadzie, lecz ze statystykami 17,17,17,18,17,3. Chodziło mi właściwie o Maga, który po prostu nie będzie cherlawy, a ten ma 91pż, jest pakerem, a po odblokowaniu Kensai, będzie na dodatek nieco ciął katanami i orientalnymi mieczami. Trochę żałowałem, że go nie złamałem na 8 poziomie, ale czytam, że i tak zdobyłby dodatkowe umiejętności na 9, a tyle czekać nie chciałem.
Gość_Gość 2*,
dodatkowe 1/2 ataku na rundę na 7 i 13 poziomie (u wszystkich zbrojnych) sugeruje łamanie właśnie na 13 lvlu (a przynajmniej nie wcześniej)
Gość_QBA*,
łamanie na poziomie 12 to bzdura, bo kensai dostaje umiejętności na poziomach:
1,5,9,13 i 1,4,7,10,13 - tak więc nie poziom 12 tylko 13!
Wczytywanie...