Kim zagrać? - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Wiktul,
Zamiast koncentracji proponowałbym dyscyplinę. To jest podstawowa umiejętność dla każdego fizola. Parowanie tylko wtedy, gdy lubisz i wykorzystujesz ten sposób walki oraz przy wyższej zręczności. Perswazja, wiedza, leczenie - jak powiedział Obserwator.
Obserwator,
Możesz zainwestować w takie umiejętności jak : leczenie ,perswazja,koncentracja,parowanie i wiedza.
Jeżeli chcesz walczyć dwoma brońmi to powinieneś mieć wysoką zręczność ( od niej zależą klasa KP i atuty dotyczącej walki dwoma brońmi oraz inne np.atak z doskoku) Sugerowałbym byś walczył mieczem i tarczą ale to Twój wybór.Natomiast walka bronią dwuręczną ma też swoje plusy np. miecz dwuręczny zadaje 1k12 pkt obrażeń.

Jeżeli posiadasz i masz zainstalowane oba dodatki do gry to możesz wziąć taką klasę prestiżową jak boski czempion.Posiada on atuty oparte na charyzmie i umiejętności zbliżone do paladyna ale możesz trzymać się też klasy podstawowej co nie zaszkodzi.
Fodro,
Jeśli chodzi o ten ekwipunek to jestem zaskoczony tą hańbą.
No ale jeśli chodzi o punkty to aż tyle nie mam ich do rozdania. chyba że chodziło ci żeby potem je tak rozdać to ok
No a jeszcze jedno. W jakie umiejętności inwestować?? Walka dwoma brońmi?? Dwuręczne??
No i jeszcze dobra jest podklasa czy normalny palek?
Obserwator,
O ile dobrze pamiętam to towarzyszom w NWN 1 nie można przydzielać ekwipunku.Kiedy będą awansować wraz z Tobą automatycznie dostaną co klika poziomów lepsze rzeczy np. buława + 1,+2 w przypadku Linu.

Paladyn opiera się na mądrości i charyzmie.Proponuję taki zestaw cech jak:

Siła -15
Zręczność-12
Kondycja -14/15
Inteligencja 12/14
Mądrość-14
Charyzma 14

Pozdrawiam
Fodro,
W porzątku dzięki. Ale jednego nie kumam. Jako że nie chcę robić spamu na forum zapytam tutaj. To jak mam dać mojemu towarzyszowi jakiś lepszy ekwipunek??
A drugie pytanie. chciałbym zrobić palladyna. Możecie mi poradzić jakie cechy taka postać powinna mieć??
Lionel,
Czytaj dokładnie dialogi, a dowiesz się, gdzie jest reszta towarzyszy. Poza tym sugeruję skorzystać z naszej odnowionej solucji do tytułu, gdy zajdzie taka potrzeba.
A tak na marginesie. W NWN1 nie można sterować towarzyszami, to samodzielne jednostki.
Fodro,
Ja zacząłem grać od niedawna. Mam Pawła w drużynie. I Dostałem poziom a on nie. Chociaż taki dziadek mówił, że jak ja dostane to drużyna też. Więc o co chodzi tutaj? Albo musze sam mu awansować. Sam nie wiem o co tam chodzi już. Tyle jest tam opcji, że pogubić się można. W ogóle nawet nie wiem co zrobić żeby np nim sobie teraz sterować ani nic. Ta gra ma za dużo opcji ;/ Pomożecie mi to ogarnąć?
Mam teraz toma jakiegoś złodzieja. Ale nie mogę znaleźć innych ludzi. Hm..
Arven,
Owszem Lionel, masz rację. Nie wyobrażam sobie np. żebym BGII przechodził wypasionym kensaiem/magiem z drużyną, którek nigdy nic nie podskoczy i to na easy lub normalu... Z tym, że NWN przechodzę po raz pierwszy i chcę go po prostu spokojnie odkryć. Gdy już przejdę go po raz pierwszy i uznam, że warto jest w nią zagrać jeszcze raz/wrócić po jakimś czasie to wezmę taką postać, żeby grało mi się trudniej.
Lionel,
Wiem, że chodziło o stworzenie półboga, lecz wtedy gra traci sens i jakoś nie odczuwamy radości z jej przechodzenia. Przynajmniej ja tak mam.
Redhorn Steelaxe,
Heh, przeczytaj temat, chodziło właśnie o prostą i bezstresową grę wojem. I ta jest najprostsza.
Lionel,
Ale z kosą i to do tego wojownik, to gra robi się strasznie prosta i gdzie tu sens?
Najlepiej wziąć Barda lub Czarodzieja, by się trochę pomęczyć z fabułą i przeciwnikami, a nie tak bazować wyłącznie na trafieniach krytycznych.
Redhorn Steelaxe,
Tak, o taką kosę chodziło
Arven,
Redhorn, mam nadzieję, że chodziło Ci o coś takiego: KLIK!

Dzięki Wam za wszystko
Redhorn Steelaxe,
Kosa, nie miecz. To nie była przenośnia. Kosy (no to z czym kostucha biega ) ma krytyki x4.
Racuch,
Mi się wydaje, że charyzma w ogóle nie jest potrzebna wojowi(dlatego nie lubie nim grać ).
Co do towarzyszy najlepszy jest Grimgnaw, ale do woja dobrym wyborem będzie łotrzyk.
Arven,
Ok, a co z profilami przy tworzeniu postaci? Mam wybrać standardowy, gladiator, itd. czy stworzyć własny?
I czy takie statystyki będą dobre?:
Siła: 15 (+2)
Zręczność: 13 (+1)
Kondycja: 15 (+2)
Mądrość: 8 (-1)
Inteligencja: 13 (+1)
Charyzma: 12 (+1)

Cytat

bierz tylko kosę


Tzn. sam miecz bez nawet tarczy?

Sorry, że Was tak męczę

Edit - atuty nieco mi się rozjaśniły, bo wcześniej było już coś pisane. Interesują mnie już tylko profile.
Swoją drogą pisząc kosy masz na myśli długie miecze?
Sosna,
Nom ze zręcznością trochę przegiąłeś, odejmij z kondycji i charyzmy trochę, żeby była na poziomie z +1
A ten pomysł z MO bardzo ciekawy, może sam go wypróbuję w przyszłości
Redhorn Steelaxe,
Za niska zręczność na MO, bierz tylko kosę, bez oburęczności itp bo będziesz miał spore kary a bonusy znikome.
Arven,
Właściwie to nic nie dawałem w dwie bronie tylko tak sobie założyłem, jeśli to masz na myśli. Lepiej dać kosę i tarczę i dwuręczniaka (pewnie to drugie)? A staty dobrze rozdałem?
Redhorn Steelaxe,
Grę przejdziesz, widzę że robiłeś dwie bronie, tu lepiej sprawdza się łowca bo MO ma krytyki mniejsze o połowę więc wali tylko po 150-70. MO ma sens jedynie na kosę.
Wczytywanie...