Adept drogi trucizny
Ilość postów: 287
Klasa: Zabójca
Adept Mithrilu
Ilość postów: 1156
Klasa: Rzemieślnik
Jako postać zachodząca przeciwników od tyłu, dawałem dużo punktów na skradanie, broń palną i rzucaną. Nie ma to jak wyjść cichaczem na dach i rzucić granat na nieświadomych przeciwników.
Ilość postów: 37
SPECIAL dałem w AG (10), I (10), PE (9), ST (6), a reszta wg uznania. Traity Gifted (aczkolwiek tu się warto zastanowić: jeśli się bierze minimum LK i się wliczy zmniejszanie skill pointsów (czyli tak jak -2 I) to się zyskuje tylko 4 punkty, a z takiej finezji zyskujemy (nie do końca może) 10 LK. Trzeba się zastanowić co oczekujemy.
Skille: zdecydowanie Small guns (przez całą grę - na końcu dostajemy Gauss rifle, więc nawet wtedy się przydaje), a jak się nie podoba to można Tagować Energy (nawet głupi pistolet jest dobry: mając fast shot i bonus rate of fire strzelamy 10 razy na kolejkę z siłą hunting rifle, a plasma rifle jest najskuteczniejszą bronią na końcu). Nie polecam Big Guns - są kompani z tą zdolnością, bronie są raczej słabe na duży dystans, a Browning potrzebuje całej ekipy tragarzy do amunicji (wziąłem do jednej misji wszystkimi prawie maks ile mogli udźwignąć - powiedzmy, że około 1000 funtów amunicji, 1 strzelec korzystający z browninga zużył około 80% tej amunicji, a zabójstw nie miał wcale więcej niż postaci korzystające ze snajpery) oraz dużej siły (9 - lekkie przegięcie). Jedynie działka korzystające z amunicji 7.62mm cokolwiek robiły, ale używałem ich głównie na krótkich dystansach - w takiej roli wymiatacze a i z amunicją nie ma problemu. Chociaż pewnie w multi (gdzie amunicja musi starczyć na kilka-kilkanaście serii) Browning jest o wiele skuteczniejszy.
Oprócz tego warto sneaka (do 5 misji rozwinąć do ok 70%, potem powoli podnieść do 100, a około 12 jeśli mamy wolne punkty podbić do około 150-160) i ew. Bartera (jak to już gdzieś napisałem: całą grę sprzedawałem sprzęt a kasy na końcu starczyło mi akurat na power armory i amunicję EMP do shotguna, bez Bartera byłoby ciężko).