droga_szamana_zamek_widmo

[FT] W co warto wrzucić a w co nie.

No więc postanowiłem wrzucić temat o Waszych postaciach. Chciałbym byście tu pisali:

1 W co wrzucaliście punkty ( SPECIAL. profity)
2 O waszych postaciach

,,A teraz Cię zjem i zaśpiewam piosenkę o wesołym brzuszku. Ach mój brzuszek..."

"No cóż ,widzisz,jest ich czworo,i to w zasadzie wszystko ,co do czego mogą się kiedykolwiek zgodzić.Nie potrafią się nawet zgodzić,czy chce im się szczać,nie mówiąc o wyborze nocnika,do którego mają naszczać.




Jestem harcorem
Odpowiedz
Jako postać zachodząca przeciwników od tyłu, dawałem dużo punktów na skradanie, broń palną i rzucaną. Nie ma to jak wyjść cichaczem na dach i rzucić granat na nieświadomych przeciwników.
Odpowiedz
To zależy, kogo robisz. Ja robiłem strzelca (nie snajpera), dawałem skradanie, ciężkie i energetyczne. Na początku ładujesz w lekkie, bo innych broni nie ma. Potem w okolicy Władców Zwierząt w ciężkie. Kończyłem, gdy miałem 95% szans na trafienie na cały ekran z browninga serią (kocham tę rzeźnię ). Potem już tylko w energetyczne. No i przy okazji do skradania, by było na sensownym poziomie, jak będziesz miał już pancerze wspomagane. Co do tych zdolności wrodzonych, które wybiera się przy tworzeniu postaci, to zawsze krwawa łaźnia i najczęściej szybkostrzelność (nie ma to jak seria z browninga za 4 PA )
Ash nazg durbatulűk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulűk agh burzum-ishi krimpatul.

Odpowiedz
SPECIAL dałem w AG (10), I (10), PE (9), ST (6), a reszta wg uznania. Traity Gifted (aczkolwiek tu się warto zastanowić: jeśli się bierze minimum LK i się wliczy zmniejszanie skill pointsów (czyli tak jak -2 I) to się zyskuje tylko 4 punkty, a z takiej finezji zyskujemy (nie do końca może) 10 LK. Trzeba się zastanowić co oczekujemy.

Skille: zdecydowanie Small guns (przez całą grę - na końcu dostajemy Gauss rifle, więc nawet wtedy się przydaje), a jak się nie podoba to można Tagować Energy (nawet głupi pistolet jest dobry: mając fast shot i bonus rate of fire strzelamy 10 razy na kolejkę z siłą hunting rifle, a plasma rifle jest najskuteczniejszą bronią na końcu). Nie polecam Big Guns - są kompani z tą zdolnością, bronie są raczej słabe na duży dystans, a Browning potrzebuje całej ekipy tragarzy do amunicji (wziąłem do jednej misji wszystkimi prawie maks ile mogli udźwignąć - powiedzmy, że około 1000 funtów amunicji, 1 strzelec korzystający z browninga zużył około 80% tej amunicji, a zabójstw nie miał wcale więcej niż postaci korzystające ze snajpery) oraz dużej siły (9 - lekkie przegięcie). Jedynie działka korzystające z amunicji 7.62mm cokolwiek robiły, ale używałem ich głównie na krótkich dystansach - w takiej roli wymiatacze a i z amunicją nie ma problemu. Chociaż pewnie w multi (gdzie amunicja musi starczyć na kilka-kilkanaście serii) Browning jest o wiele skuteczniejszy.
Oprócz tego warto sneaka (do 5 misji rozwinąć do ok 70%, potem powoli podnieść do 100, a około 12 jeśli mamy wolne punkty podbić do około 150-160) i ew. Bartera (jak to już gdzieś napisałem: całą grę sprzedawałem sprzęt a kasy na końcu starczyło mi akurat na power armory i amunicję EMP do shotguna, bez Bartera byłoby ciężko).
Odpowiedz
← Fallout

W co warto wrzucić a w co nie. - Odpowiedź

Wczytywanie...