Ech... nie mam gry na dysku to spróbuję z pamięci przytoczyć...
Najpierw wchodzi do katalogu z grą. W jednym katalogu ("nwm" bodajże) znajdują się pliki zatytuowane "Chapter1", "Chapter2" "X1 Chapter1" (czy jakoś tak). Musisz znaleźć plik "X1 Chapter2" (w każdym razie podobnie nazywający się) i kliknąć prawym przyciskiem mysz, a następnie wybrać "Otwórz za pomocą". Gdy pojawi się lista programów musisz dać "Przeglądaj" i znaleźć w katalogu z grą plik "toolset.exe" (lub podobna nazwa, nie pamiętam). Podsumowując: Jako programu do otwarcia użyj właśnie "toolset.exe". Otworzy się okno programu narzędziowego i cały moduł.
[UWAGA: NAJPIERW ZRÓB KOPIĘ ZAPASOWĄ PLIKU!]
Jak mniemam nie masz pojęcia o jego obsłudze, toteż postaram się poprowadzić cię krok po kroku.
Najpierw na liście obszarów po lewej znajdź ten, który odpowiada nazwie obszaru w grze. Następnie kliknij go dwa razy, i poczekaj na załadowanie się. Po chwili powinnać ujrzeć moduł, obiekty, wyzwalacze, etc. [Poruszani się po module klawiszami z klawiatury numerycznej, ew. strzałki na dole okna] Teraz zaznacz myszą ściany i usuń je klawiszem "delete". Uważaj by nie usunąć żadnych wyzwalaczy i innych obiektów. Po usunięciu ścian kliknij na menu "Plik" i wybierz opcję "Zapisz". Tyle... Moduł zostanie zbudowany. Następnie odpal grę.
Jeżeli wszystko zrobiłaś dobrze to w grze nie powinno być tych ścian. Jeżeli są to znaczy że albo nie zapisałaś poprawnie, albo że żeby zaszły zmiany w rozgrywce należy rozpocząć grę w tym rozdziale od nowa.
Jeżeli gra się nie uruchomi, save nie załaduje, etc. to zastąp zmodyfikowany plik kopią zapasową.
Albo zawsze możesz na tą chwilę potrzebną do przejścia labiryntu obniżyć poziom grafiki na minimum, zmniejszyć rozdzielczość, wyłączyć antialising, cieniowanie, itp.
Nie sądzisz że to dużo prostsze?