O co chodzi z rzutami obronnymi w baldursie, to znaczy lepsze są niże czy wyższe? I o co chodzi z tymi cyframi w nawiasie obok np. 7 (-3), albo 9 (-1)?
[BGI] Rzuty obronne.
Nie wiem jak jest w tej wersji ale ogólnie chodzi o to, że w niektórych sytuacjach twoja postać musi zrobić rzut na np. siłę woli (jeśli ktoś chce cię w jakiś sposób zaczarować) i od powodzenia tego rzutu zależy czy np. czar zacznie działać.
Każda klasa zwykle co poziom dostaje jakieś punkty do tych rzutów (są to: refleks, wytrzymałość, siła woli), przez co stajesz się bardziej odporny.
Liczy się to następująco:
1k20+punkty z poziomu w danej klasie
Nie wiem czy to rozumiesz ale to trochę trudno wyjaśnić
Każda klasa zwykle co poziom dostaje jakieś punkty do tych rzutów (są to: refleks, wytrzymałość, siła woli), przez co stajesz się bardziej odporny.
Liczy się to następująco:
1k20+punkty z poziomu w danej klasie
Nie wiem czy to rozumiesz ale to trochę trudno wyjaśnić
Eh, ja wiem na czym polegają rzuty obronne Sosna . Mi chodzi o to jak się liczy to odpieranie efektów ( w baldursie nie mamy siły woli, refleksu tylko rzut obronny na petryfikację, śmierć, zaklęcia itp.).
W baldursie im niższa wartość trako i kp tym lepiej, a jak jest z rzutami obronymi i o co chodzi z tymi wartościami w nawiasach .
W baldursie im niższa wartość trako i kp tym lepiej, a jak jest z rzutami obronymi i o co chodzi z tymi wartościami w nawiasach .
Cytat
Hm, własnie mógłby mi ktoś ytłumaczyć na czym polega to całe TrK0?
Ja nie, ale za to mogę Ci wytłumaczyć jak używa się wyszukiwarki
Proszę w tym temacie masz wszystko wyjaśnione --> http://forum.gexe.pl/index.php?showtopi...19&hl=TraK0