droga_miecza

[BGI] Rzuty obronne.

O co chodzi z rzutami obronnymi w baldursie, to znaczy lepsze są niże czy wyższe? I o co chodzi z tymi cyframi w nawiasie obok np. 7 (-3), albo 9 (-1)?
Odpowiedz
Nie wiem jak jest w tej wersji ale ogólnie chodzi o to, że w niektórych sytuacjach twoja postać musi zrobić rzut na np. siłę woli (jeśli ktoś chce cię w jakiś sposób zaczarować) i od powodzenia tego rzutu zależy czy np. czar zacznie działać.
Każda klasa zwykle co poziom dostaje jakieś punkty do tych rzutów (są to: refleks, wytrzymałość, siła woli), przez co stajesz się bardziej odporny.
Liczy się to następująco:
1k20+punkty z poziomu w danej klasie

Nie wiem czy to rozumiesz ale to trochę trudno wyjaśnić

Odpowiedz
Khem.... są jeszcze premie z wysokości atrybutów. Ale wątpię byś zrozumiał bełkot D&D'owców
Odpowiedz
Eh, ja wiem na czym polegają rzuty obronne Sosna . Mi chodzi o to jak się liczy to odpieranie efektów ( w baldursie nie mamy siły woli, refleksu tylko rzut obronny na petryfikację, śmierć, zaklęcia itp.).
W baldursie im niższa wartość trako i kp tym lepiej, a jak jest z rzutami obronymi i o co chodzi z tymi wartościami w nawiasach .
Odpowiedz
Hm... z tego co zdołałem obczaić to te wartości w nawiasach to wartość rzutu po uwzględnieniu modyfikatorów... A im niższe tym leszpe (chyba...)
Odpowiedz
Hm, własnie mógłby mi ktoś ytłumaczyć na czym polega to całe TrK0?
Odpowiedz
Nie wiem... Nie znam się na AD&D.
Odpowiedz
← Baldur's Gate

Rzuty obronne. - Odpowiedź

Wczytywanie...