P.S Nie piszcie o kodach
[GII] Problemy maga
Najłatwiej zarabiać będąc czeladnikiem u kowala (jak mu tam było? Harad?) - sam tak nie próbowałem, ale mój brat kiedyś tak z godzinę (realną) pracował w kuźni, kupując od kowala surową stal za śmieszne pieniądze i przerabiając ją na miecze, za które kowal ów dawał naprawdę dużą kasę. Może niezbyt pasjonujące, ale jakie efektywne
1. Zagraj w "Do Dna" u Orlana.
2. Zbieraj wszystkie przedmioty, jakie napotkasz, a następnie je sprzedawaj.
3. Wydaj Andre wszystkich przestępców działających na terenie Khorinis (Canthar, Rengar, Halvor i inni).
4. Naucz się skórowania u Bospera i poluj.
5. Walcz z Alrikiem (za każdą wygarną otrzymasz 50SZ).
6. U Lehmara uzyskasz pożyczkę.
Jeśli jesteś posiadaczem dodatku "Noc Kruka", możesz dostać się do klasztoru wykonując zadanie "Ułatwione przyjęcie do klasztoru". W tym celu idź do Laresa, a następnie do Darona. Mag powie Ci, co robić dalej.
2. Zbieraj wszystkie przedmioty, jakie napotkasz, a następnie je sprzedawaj.
3. Wydaj Andre wszystkich przestępców działających na terenie Khorinis (Canthar, Rengar, Halvor i inni).
4. Naucz się skórowania u Bospera i poluj.
5. Walcz z Alrikiem (za każdą wygarną otrzymasz 50SZ).
6. U Lehmara uzyskasz pożyczkę.
Jeśli jesteś posiadaczem dodatku "Noc Kruka", możesz dostać się do klasztoru wykonując zadanie "Ułatwione przyjęcie do klasztoru". W tym celu idź do Laresa, a następnie do Darona. Mag powie Ci, co robić dalej.
W "do dna" bierze udział jakiś chłop z którejś farmy, ale i tak zarabiasz ze 102 sz (o ile postawisz na niego maksymalną kasę a ta nierówna końcówka to stąd, że, o ile pamiętam, najpierw musisz dodatkowo dać temu chłopu ["panu Paździochu i panu Boczku"] 10 sz, a on ci później da 12). A co do wsypywania przestępców Andre to chyba bardziej opłaca się nauczyć od nich kradzieży kieszonkowej, bo raz że wielka kasa, a dwa że do tego dochodzą jeszcze te jakieś misje z wieżami, do których klucze mają strażnicy... (Nigdy tych kluczy nie zdobyłem, ale tam jacyś ludzie w tych wieżach siedzą czy co...)
Ok mam kase rozwiązałem problem kradzieżą ale teraz mam trochę inny problem. dawno nie grałem w g2 i jak wiecie ostatnio zacząłem jestem nowicjuszem i kompletnie nie mogę sobie przypomnieć kiedy zacznie się próba magii, proszę o waszą pomoc...
P.S Nie chciałem robić nowego tematu;)
P.S Nie chciałem robić nowego tematu;)
Co do czarnej perły jedna jest w skrzyli pilnowana przez komando orków (chyba 2 szamany, 1 elita i kilku wojowników) skrzynia znajduje się w miejscu gdzie w G1 była jaskinia a w niej Almanach pilnowany przez wielu czarnych goblinów.
Język Ognistego Jaszczura znajdziesz w namiocie, ale żeby tam dotrzeć trzeba wyciąć w pień 1/3 wojsk oblegających Stary Obóz.
A w razie czego dużego wyboru nie masz: Gorax, albo jakiś mag ognia (modli się w kaplicy przed wejściem do klasztoru) zbyt dużo alchemików nie ma szukaj w razie czego u każdego Ale najprościej według mnie jest zabić orków wokół Starego Obozu, dużo skór, i wartościowych rzeczy
Język Ognistego Jaszczura znajdziesz w namiocie, ale żeby tam dotrzeć trzeba wyciąć w pień 1/3 wojsk oblegających Stary Obóz.
A w razie czego dużego wyboru nie masz: Gorax, albo jakiś mag ognia (modli się w kaplicy przed wejściem do klasztoru) zbyt dużo alchemików nie ma szukaj w razie czego u każdego Ale najprościej według mnie jest zabić orków wokół Starego Obozu, dużo skór, i wartościowych rzeczy