[GII] Problemy maga

Witam, zacząłem sobie grę od nowa i zamierzam być magiem ale mam problem z kasą bo nie wiem skąd wziąć 1000 a mam dopiero 300 z góry dzięki
P.S Nie piszcie o kodach
Odpowiedz
Najłatwiej zarabiać będąc czeladnikiem u kowala (jak mu tam było? Harad?) - sam tak nie próbowałem, ale mój brat kiedyś tak z godzinę (realną) pracował w kuźni, kupując od kowala surową stal za śmieszne pieniądze i przerabiając ją na miecze, za które kowal ów dawał naprawdę dużą kasę. Może niezbyt pasjonujące, ale jakie efektywne
Ech, te RPGi.
Odpowiedz
1. Zagraj w "Do Dna" u Orlana.
2. Zbieraj wszystkie przedmioty, jakie napotkasz, a następnie je sprzedawaj.
3. Wydaj Andre wszystkich przestępców działających na terenie Khorinis (Canthar, Rengar, Halvor i inni).
4. Naucz się skórowania u Bospera i poluj.
5. Walcz z Alrikiem (za każdą wygarną otrzymasz 50SZ).
6. U Lehmara uzyskasz pożyczkę.

Jeśli jesteś posiadaczem dodatku "Noc Kruka", możesz dostać się do klasztoru wykonując zadanie "Ułatwione przyjęcie do klasztoru". W tym celu idź do Laresa, a następnie do Darona. Mag powie Ci, co robić dalej.
Odpowiedz
Dzięki:) a z "Do Dna" to ja też mogę brać udział? niestety w tej chwili nie posiadam NK-pożyczyłem
Odpowiedz
W "do dna" bierze udział jakiś chłop z którejś farmy, ale i tak zarabiasz ze 102 sz (o ile postawisz na niego maksymalną kasę a ta nierówna końcówka to stąd, że, o ile pamiętam, najpierw musisz dodatkowo dać temu chłopu ["panu Paździochu i panu Boczku"] 10 sz, a on ci później da 12). A co do wsypywania przestępców Andre to chyba bardziej opłaca się nauczyć od nich kradzieży kieszonkowej, bo raz że wielka kasa, a dwa że do tego dochodzą jeszcze te jakieś misje z wieżami, do których klucze mają strażnicy... (Nigdy tych kluczy nie zdobyłem, ale tam jacyś ludzie w tych wieżach siedzą czy co...)
Ech, te RPGi.
Odpowiedz
Dla mnie najlepiej robić miecze dla Harade, w pierwszym rozdziale możesz zdobyć bodajrze ze 20 prętów, łączny zysk to 1800 (2000 za miecze -200 z stal)

Odpowiedz
Ok mam kase rozwiązałem problem kradzieżą ale teraz mam trochę inny problem. dawno nie grałem w g2 i jak wiecie ostatnio zacząłem jestem nowicjuszem i kompletnie nie mogę sobie przypomnieć kiedy zacznie się próba magii, proszę o waszą pomoc...
P.S Nie chciałem robić nowego tematu;)
Odpowiedz
Musisz porobić w klasztorze różne zadania (sprzątanie pokoi etc.), i jak je skończysz to skądśtam się dowiesz, że będzie próba. Tak mi się przynajmniej wydaje bo dawno nie grałem
Ech, te RPGi.
Odpowiedz
próba ognia(magii nie ma)zacznie sie jak przeczytasz pewną książkę w bibliotece
Odpowiedz
Tylko najpierw musisz zdobyć klucz do biblioteki a po przeczytaniu książki, chyba trzeba pogadać z Hyglasem

Odpowiedz
Ale ja sądzę że najwięcej kasy mają myśliwi Próbowałem kilka razy w grze i myśliwy ma takie dużo kasy


Odpowiedz
Witam mam mały problem
Jestem Arcymagiem i mam 6 krąg magi.
Potrzebuje 2 czarnych pereł i języka ognistego jaszczura, potrzebna mi lista kupców od których można to kupić z góry dzięki!
Odpowiedz
Co do czarnej perły jedna jest w skrzyli pilnowana przez komando orków (chyba 2 szamany, 1 elita i kilku wojowników) skrzynia znajduje się w miejscu gdzie w G1 była jaskinia a w niej Almanach pilnowany przez wielu czarnych goblinów.

Język Ognistego Jaszczura znajdziesz w namiocie, ale żeby tam dotrzeć trzeba wyciąć w pień 1/3 wojsk oblegających Stary Obóz.

A w razie czego dużego wyboru nie masz: Gorax, albo jakiś mag ognia (modli się w kaplicy przed wejściem do klasztoru) zbyt dużo alchemików nie ma szukaj w razie czego u każdego Ale najprościej według mnie jest zabić orków wokół Starego Obozu, dużo skór, i wartościowych rzeczy


Odpowiedz
Dzięki Idę szukać niech se postoją trochę przy statku a ja Idę wyciąć wszystko co się da i dam wam z nać jaki poziom będę miał
Odpowiedz
← Gothic

Problemy maga - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...