Cytat
John Hare, twórca gry Cannon Fodder, chce swój tytuł przypomnieć młodszemu pokoleniu graczy.
Kilkanaście lat temu, dokładnie w roku 1993 na rynku pojawiła się sympatyczna strzelanka Cannon Fodder. Tytuł początkowo ukazał się na komputery 8-bitowe, potem przeniesiono go na pecety, a następnie na inne platformy.
Jako że obecnie panuje moda na wskrzeszanie klasyki, John Hare, producent dwóch pierwszych części Cannon Fodder chciałby ją przypomnieć młodszemu pokoleniu graczy. W wywiadzie dla GameSpota powiedział, że chciałby ją znowu ujrzeć, nawet jeśli byłaby to tylko konwersja dla Xbox Live Arcade.
Wersja dla XBLA byłaby najbardziej prawdopodobna, zważywszy na fakt, iż niedawno pojawiło się tam Sensible World of Soccer, niegdyś równie popularna produkcja. Warto dodać, że John Hare, był dyrektorem kreatywnym ekipy, która stworzyła Sensible World of Soccer, więc nie jest wykluczone, że Cannon Fodder również pojawi się w serwisie.
Fidel
Kilkanaście lat temu, dokładnie w roku 1993 na rynku pojawiła się sympatyczna strzelanka Cannon Fodder. Tytuł początkowo ukazał się na komputery 8-bitowe, potem przeniesiono go na pecety, a następnie na inne platformy.
Jako że obecnie panuje moda na wskrzeszanie klasyki, John Hare, producent dwóch pierwszych części Cannon Fodder chciałby ją przypomnieć młodszemu pokoleniu graczy. W wywiadzie dla GameSpota powiedział, że chciałby ją znowu ujrzeć, nawet jeśli byłaby to tylko konwersja dla Xbox Live Arcade.
Wersja dla XBLA byłaby najbardziej prawdopodobna, zważywszy na fakt, iż niedawno pojawiło się tam Sensible World of Soccer, niegdyś równie popularna produkcja. Warto dodać, że John Hare, był dyrektorem kreatywnym ekipy, która stworzyła Sensible World of Soccer, więc nie jest wykluczone, że Cannon Fodder również pojawi się w serwisie.
Fidel
Źródło: http://gry.onet.pl/1667772,,Cannon_Fodder_...,wiadomosc.html
Szczerze powiedziawszy to ja tego nie widzę. Cannon Fodder było grą prostą (żeby nie powiedzieć prymitywną). Taki klasyk w ładniejszej grafice? I że niby co byśmy robili? Żeby to miało sens, trzeba by było z tego zrobić taktyczny shooter albo tps, ale to wtedy nie byłby już CF. W oryginale biegaliśmy najczęściej po otwartych przestrzeniach i naparzaliśmy do przeciwników z karabinów maszynowych (pamiętam też, że był czołg ) o nieskończonej ilości amunicji. W dobie CoD, MoH czy Crysisa nie wiem czy ktoś by to kupił. Chociaż popatrzyłbym sobie na te groby i kolejki żołnierzy przed misją