[W1] Srebrem go czy stalą?

Kontynuując zakladanie tematów... Tutaj dzielimy się wrażeniami dostarczanymi przez system walki.


Na chwilę obecną mogę tylko powiedzieć, ze czuje się trochę zagubiony. Nie za bardzo potrafię wyczuwać czas w którym należy wyprowadzić odpowiednią sekwencje.
Odpowiedz
Na początku zacząłem klikać na tych bandytów jak oszalały i się dziwiłem czemu nie atakuje Ta informacja o łączeniu ataków wyświetla się dość późno. I muszę powiedzieć, że... Trochę inaczej wyobrażałem sobie walkę. Daleko nie zaszedłem na razie, ale może gdy załapię o co chodzi, to będzie lepiej.


Tonari no Totoro!
Odpowiedz
Z ciekawością oglądałem gameplay'e które poprzedzały wydanie gry i pamiętałem o tym, że ma być nowy system walki. Dlatego po minucie gry udało mi się przyzwyczaić.
Walka fajna. Ale na razie szlachtowałem tylko ludziuf.
Odpowiedz
Wie ktoś może jak się wyłącza znaki (aard) i czy w ogóle jest to możliwe? Odkąd go zdobyłem jest cały czas aktywny, a ja nie mogę korzystać z miecza.
Odpowiedz
Dziwne. Znaki odpalasz ppm, a mieczem walczysz lpm. Na pewno masz włączoną ikonkę miecza?


Tonari no Totoro!
Odpowiedz
Ikonka jest włączona, znak niestety też. Na początku walka wyglądała tak: nakierowuje na przeciwnika, ikonka się zmienia, a ja wtedy klikam PPM, a Geralt atakuje. Wydawało mi się, że lewy przycisk mam wcisnąć, kiedy chcę połączyć ciosy... Chodzi ci o to, że teraz nakierowuję na przeciwnika i żeby uderzyć mieczem, mam kliknąć LPM, a prawy zostaje na stałe przypisany tylko i wyłącznie do znaków?
Odpowiedz
Mi się wydawało, że mieczem od początku atakuje się LPM. Gdy zaświeci się ikonka mieczyka, to jeszcze raz LPM, żeby stworzyć kombinację ciosów. A prawy będzie chyba cały czas dla znaków.


Tonari no Totoro!
Odpowiedz
Dzięki za wyjaśnienie- przyznam szczerze, że nie do końca załapałem ten system walki- cóż, teraz powinno być lepiej.
Odpowiedz
System walki chwyciłem od razu. Prosty, intuicyjny, skuteczny i wymagający pewnej koncentracji (trzeba pilnować, kiedy klikać).
Odpowiedz
No i to jest dobre, bo się nie nudzi Klikanie w odpowiednim momencie jest łatwe, w trybie kamery z nad ramienia nie masz płonącego mieczyka, tylko smugi, gdy trzeba klikać. Troszkę trudniejsze. System walki mi się podoba, a walka z 6 stworami na bagnach naraz to poezja Jakie obrażenia
Ash nazg durbatulűk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulűk agh burzum-ishi krimpatul.

Odpowiedz
Też już się rozgrzałem i podoba mi się. Dobry system choc z zapowiedz myslalem, że to trochę inaczej będzie wyglądac. (mimo ze to by bylo raczej nie do ogarniecia co sobie koncypowalem )
Odpowiedz
ktoś tam na górze miał problem z wyjęciem miecza i używaniem znaków. NIE można ich używać będąc na podgrodziu w dzień, można dopiero gdy jest noc, lub gdy jesteś w niebezpieczeństwie

ja wyobrażałem sobie trochę inaczej lokacje, taki maks wypas luz jak w Gothic 3. a tu... poustawiane płotki, może to było wiadome od początku i choć jestem fanem twórczości Sapkowskiego samą grą zainteresowałem się na 2 tyg. przed premierą, więc dużo o niej nie wiedziałem... z pierwszego wrażenia wydała mi się właśnie strasznie uskryptowiona, ale szybko ogarnąłem się, że nie jest (misja z utopcami, jak elf później nas atakuje, albo zabiera towar) zacząłem traktować go jak następną historię rodem z pod pióra mistrza S. z możliwością wejścia w ten świat. no to tyle...

i z wypowiedzi na temat walki zrobiło się "moje pierwsze wrażenie". sorka za spam, no i gratulacje dla polaków... idę grać... a tak gwoli ścisłości wiecie że Amerykanie traktują Gerwanta jak średniowiecznego rycerza Jedi ?
Odpowiedz
Z tego co słyszałam dla Amerykanów musiała powstać łatwijesza opcja walki, bo nie mogli sobie poradzić. No cóż, gratulujemy
Jednakże sama muszę przyznać, że na początku prologu nie mogłam załapać jak się walczy. Szybko jednak to odkryłam i muszę przyznać, że walka jest niesamowita. Z czymś takim jeszcze się nie spotkałam.
Szczerze mówiąc kolega mówił mi, że walka jest dość specyficzna i chyba trochę się bałam, że sobie nie poradzę. Ale wygląda na to, że nie było czego

Tar - ale spam!
Doktor Freud spojrzał z rozdrażnieniem na swoje zimne cygaro, uznając jego nagłe zgaśnięcie za personalny atak.
Przypadek Adolfa H. Eric-Emmanuel Schmitt


Odpowiedz
Ja się połapałem dość szybko i muszę się pochwalić że jeszcze nie zginałem A żeby ułatwić to między sekwencjami są jakieś 2 sekundy przerwy(ale nie jestem pewien.)
☻/
/▌
/ \
BOB!
Odpowiedz
Mi się walka spodobała. Rozwiązanie dobre, z jednej strony nie wyszła z tego parodia walki jak w Morku i Obku, a z drugiej uniknięto systemowości z kotora i BG.

Tylko style grupowe są chyba lekko zbyt przypasione. Przeciwnicy padają jak muchy .
Odpowiedz
Mogę cię zapewnić, że pomimo tego, że wymiatają, to jak będziesz miał "grupkę" Scoia'tael to nie będzie wesoło. Zanim walniesz drugi lub trzeci cios, to nie będziesz miał ponad połowy życia, a mogą uniknąć wyprowadzanego ciosu Wtedy się robi dwa razy podrasowany Igni w obie strony i jest luźniej
Ash nazg durbatulűk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulűk agh burzum-ishi krimpatul.

Odpowiedz
Przyznam, że spodziewałem się czegoś wymagającego więcej umiejętności od gracza. Atakowanie dla nas jest proste, a rzeczy, które wyprawia nasz Wiedźmin w grze są niesamowite. Chyba bardziej polubiłem srebrne miecze, aczkolwiek w końcówce najbardziej przydawał się stalowy.
Czy 643 artykuły na GE nie mówią same za siebie?


Najładniejsza laurka, jaką kiedykolwiek dostałem. Dzięki. (;

Odpowiedz

Cytat

Przyznam, że spodziewałem się czegoś wymagającego więcej umiejętności od gracza. Atakowanie dla nas jest proste, a rzeczy, które wyprawia nasz Wiedźmin w grze są niesamowite.


Ja też się spodziewałem że inaczej (trudniej) będzie z walką mieczami (np. że jak walniesz w człowieka srebrem to się miecz rozpadnie), ale co do umiejętności wiedźmina wydaje mi się że zależą od poziomu gry, na najniższym robi niesamowite, ale na wyższych jest gorzej.

[Dodano po minucie]

A ja wole stalowe, jest większy ich wybór, a poza tym lubię zakrzywione ostrza .
Odpowiedz
← Wiedźmin

Srebrem go czy stalą? - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...