System gry dla powolnej, śledczej opowieści o polowaniu na potwory?

Na przykład: Supernatural, Buffy, X-Files.

Gracze wiedzą, że COŚ powoduje chaos. Muszą zebrać wskazówki z różnych źródeł (skrawek futra, naoczny świadek, który widział „wielkiego niedźwiedzia”, jakieś dziwne ślady wokół zabójstwa, skrawek zakurzonej książki bibliotecznej, która wspomina o czymś podobnym, ale było to 600 lat temu i tylko o tym napisano w martwym języku), a kiedy już dowiesz się, czym jest ta rzecz i jak możesz ją skrzywdzić, TYLKO WTEDY idziesz, polujesz na nią i zabijasz.
Odpowiedz
← Inne cRPGi

System gry dla powolnej, śledczej opowieści o polowaniu na potwory? - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...