Twórcy nadchodzącego w tym roku "Alaloth: Champions of the Four Kingdoms" udostępnili kolejną aktualizację o swojej produkcji. Tym razem skupili się na charakterystyce i narracji, czyli jak tworzyć dobre opowieści w RPG. Spokojnie można powiedzieć, że mają w tym doświadczenie, skoro przy scenariuszu grzebał sam Chris Avellone.
Podwaliny świata przedstawionego były położone już dawno temu, w ciągu pierwszych lat tworzenia gry. Wtedy powstały kluczowe idee: złoczyńca, królestwa, bogowie. Pierwszym krokiem dla osób zajmujących się rozwojem tła wydarzeń jest dokładne przestudiowanie zebranego materiału. Każda strona, postać, drzewo i mrówka musi zostać zbadana. Każdy bóg i królestwo muszą zostać zrozumiane.
Po zapoznaniu się z materiałem źródłowym można dokładać kolejne elementy – zadania, bohaterów, przedmioty. Czasem uprzednio istniejący aspekt musi być poddany przeróbkom.
Jeżeli chcecie poczytać nieco więcej o procesie twórczym studia Gamera Interactive, udajcie się pod ten adres.