Choć Blizzard nie jest już taką samą firmą jak na przełomie wieków, a dziś przypomina bardziej bezduszną korporację niż studio pasjonatów tworzących produkcje “od graczy dla graczy”, to nie oszukujmy się – jest wciąż marką, która wiele znaczy w branży. Przez lata dochrapała się arcymocnego portfolio tytułów i uniwersów, jakie na trwałe zagościły w annałach popkultury, a nowości z nimi związane nadal ekscytują, tak jak za “starych dobrych lat”.
Firma nie zapomina o swoich dokonaniach i w związku z okrągłym jubileuszem przygotowała specjalny filmik, który podgrzewa atmosferę, jak również pozwala marzyć o tym, co przyniesie przyszłość.
W tym roku Blizzard obchodzi 30 urodziny i mimo że wielkie święto społeczności, jakim jest BlizzCon, w tym roku odbędzie się wyłącznie online, to wszyscy (bardziej lub mniej skrycie) czekamy, co przygotowali dla nas magicy z Irvine. Pytanie, czy będzie to wyczekiwany przez wielu remaster “Diablo II”, czy też otwarta ofensywa w kierunku rynku mobilnego?
Przekonamy się już 19 lutego.